/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SMIDT AF KANDU...
Fra : sismofyt
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 19-11-03 02:31

Hvorfor bliver jeg smidt ud af kandu, når jeg sender et langt indlæg? Det er ret frustrerende - især når det sker tredje gang på det samme svar.......... ØV Jeg er sikker på, at jeg er logget på, men bliver smidt af, når jeg sender et langt svar og får at vide, at jeg ikke er logget på.

Hvorfor forsvinder indlægget? Hvorfor kan man ikke bare få muligheden for at logge sig på og så sende det indlæg man lige har skrevet... ØV ØV ØV

VH Sismo

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 19-11-03 02:59

Kandus server er ikke den største i verden!!når du siger at du bliver smidt af har du nok ikke selv den hurtigste forbindelse.du kan sagtens skrive indlæg offline,logge på så sende svaret.Jeg formoder at du når du er færdig med et indlæg h-kligger og vælger kopier..så mister du da ihvertifald ikke svaret.
det med at blive smidt af lugter lidt af 56k modem!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-03 04:01

næh det sker osse på en 1028 forbindelse! Så det er et godt råd det der med højreklik >> marker alt >> kopier
Man vænner sig desværre til det!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 19-11-03 06:47

Det samme skete for mig på et tidspunkt. Efter fem-ti minutter hvor man ikke aktivt har klikket rundt herinde, bliver man smidt af. Og at skrive et langt indlæg er ikke aktivt, så når du klikker "send indlæg" opdaterer den og smider dig af (læg mærke til at der så står "goddag og velkommen til kandu" istf "velkommen sismofyt").
Du skal bare fjerne alle cookies, så holder den op med at smide dig af og dine lange indlæg forsvinder ikke!!!!

Accepteret svar
Fra : DrDahl

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-03 09:20

Tedd> man kan også bare trykke:
Ctrl+A = Markér alt
Ctrl+C = Kopiér
Ctrl+X = Klip
Ctrl+V = Indsæt

... er noget nemmer med sådanne tast-komandoer, når man aligevel er igang med at skrive så man ikke skal flytte hånden over til musen ;)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-03 23:23

Det har du da helt ret i DrDahl

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 20-11-03 00:23

Tak for mange gode svar, desværre kan jeg kun give point til én.

Jeg ved faktisk ikke hvilket modem jeg har, fordi det er på arbejdet i mine pauser jeg er på kandu. Og jeg heller ikke rigtigt hvad cookies er for noget - lidt analfabet er man vel altid...

Godkendelse af svar
Fra : sismofyt

Dato : 20-11-03 00:24

Tak for svaret DrDahl.