/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Upload til en Access database
Fra : crha
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 17-11-03 17:24

Hejsa, jeg står i den situation, at jeg skal kunne uploade filer til en Access Database, men jeg aner ikke hvordan.
Jeg har som det eneste sted fundet noget: http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=144 , men jeg har ikke dette komponent på det webhotel jeg har, og det er derfor logisk at det ikke virker.

Jeg spørger derfor om der er nogen der kan hjælpe mig med dette problem.

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 17-11-03 17:34

Hvis du uploader filer til en database (Access) bliver den meget hurtigt meget stor og langsom. Jeg vil derfor foreslå, at du uploader filerne til din server, og så filnavnet i databasen.

Du kan så også komme uden om det med komponenten.

Mvh
Smorch

Kommentar
Fra : crha

Dato : 17-11-03 18:04

ahh, god idé... Kunne være jeg skulle prøve dette.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 17-11-03 20:05

Du kan hente et komponentløst uploadsystem på www.morch.dk/s2all/fileupload4.zip med eksempler på dit og dat.

Mvh

Smorch

Kommentar
Fra : JPJ

Dato : 24-11-03 23:21

Du kan også bruge Upload UDEN komponent. det virker kanon, og er også ok at sætte op.

http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=258