/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Dreamweaver på dansk?
Fra : panobabe
Vist : 2344 gange
40 point
Dato : 17-11-03 12:33

Jeg forsøger at finde frem til den bedste bog eller meget gerne den bedste beskrivelse/fremgangsmåde af Dreamweaver på Internettet. PÅ DANSK.

Som jeg ser det er der et hav af bøger skrevet på Dansk, men hvilken skal jeg vælge,????? der er ikke noget på biblioteket om emnet.

Og findes der evt. en side på nettet med info????? jeg har søgt, men måske de forkerte steder.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-11-03 12:48

Bedst og bedst er subjektiv, men linket henviser til lekture for personer som er nybegyndere.

http://www.computercity.dk/?Identifier=DK28793

Accepteret svar
Fra : The_Denster

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-03 12:56
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-03 16:19

Bogen DreamwieverMX kan varmt anbefales, og der findes ingen andre på dansk end dem der allerede er nævnt i tidligere kommentarer, så vidt jeg er orienteret.

Du kan prøve at få biblioteket til at skaffe den.

Godkendelse af svar
Fra : panobabe

Dato : 17-11-03 20:51

Tak for svaret The_Denster.

Og velkommen til kandu

Kommentar
Fra : secret

Dato : 18-11-03 09:29

Hvad er så forskel på Dreamweaver Ultra Dev og Dreamweaver MX ?
Kan man opdater alle Dreamweaver's online ?

Kommentar
Fra : Render

Dato : 07-08-08 10:36

panobabe Skriver: der er ikke noget på biblioteket om emnet.

Det passer nu ikke helt, der er faktisk en hel del bøger om Dreamweaver på bibiloteket. Min erfaring siger mig at den type bøger ofte er i udlån og de derfor sjældent findes på hylderne, de skal resaveres. Men her får du et tips jeg selv bruger.

Du kan gå ind på dette link og søge på de emner du vil læse om, http://www.bogpriser.dk/q-dreamweaver/ (jeg har her søgt på ordet ”dreamweaver”. find den bog du vil læse og hvis du er tilmeldt bibliotekets selvbetjening over nette så søg på titlen, ellers spørg bibliotekaren