/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win XP - opstart... igen
Fra : Anli
Vist : 306 gange
100 point
Dato : 16-11-03 12:13

Jeg har det samme problem som _Skip, at jeg ikke kan starte min PC, uden at skulle kvittere for logon som administrator.
Læste svarene til ham og fandt ud af, at jeg pludselig havde fået en konto som hedder: ASP. NET Machine A...

Hvornår og hvordan denne konto er oprettet ved jeg ikke.

Når jeg prøver at slette den, får jeg muligheden for at gemme nogle filer i en spec. mappe som oprettes automatisk.
Jeg kan også vælge at slette kontoen helt.
Hvad skal jeg gøre, slette helt eller gemme til "bedre tider" inden jeg prøver nogle af de råd der blev givet til _Skip?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-03 12:15

Du sletter bare den konto og mappe helt...

Hvis du skal bruge maskinen til server engang, kan det hentes igen.

Den fulgte med en opdatering fra microsoft

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-11-03 12:23

Er det en konto der står i kontrolpanel/brugerkonto ved siden af din?
Hvad med at tilbagestille komp. til et tidligere tidspunkt
Nu var det smart hvis du have henført til svarene til Skip.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 12:30

Det er Netframework,slet den men gem filerne på hd,så kan den altid aktiveres
igen,og netframework er brugbart program for mange programmer som ikke kan køre uden,der vil komme/blive lavet flere og flere programmer i C++ som vil bruge/skal bruge dette program for at kunne køre,jeg har f.eks. indtil nu 4 programmer som bruger dette program,men det er ikke windows/system programmer
det er nogle jeg har dawnloadet lige som alle andre programmer,de kan f.eks.
repareres med NetFramework,man kan også bruge det til at konstruerer egne
programmer og netværksløsninger men det er en lang historie.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Anli

Dato : 16-11-03 12:35

Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-11-03 12:36

Takker for point*S*

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 12:36

Slet Aspnet kontoen i Bruger konti og gem dem på pc'en,så er du tilbage
til dine tidligere indstillinger,man kan også bruge det til at sætte sikkerhed nivoer og andet,et meget brugbart program,du kan finde de forskællige dele af programmet i kontrolpanel>computeradministration
der kan du også læse om hvad det handler om.
Manse9933

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 16-11-03 12:44

Palle.
Kontoen står i kontrolpanel/brugerkonto ved siden af min egen.
Kan godt være du syntes det var smart at spørge videre hos Skip, men jeg ville selv oprette et spørgsmål, som jeg kan "køre" videre med og måske udbygge senere!!

Manse.
Jeg vil lytte til dit råd og gemme på hd.
Den lange historie kan vi måske vende tilbage til senere.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-03 12:58

Yep,
Manse9933

Kommentar
Fra : mgmk2003

Dato : 16-11-03 14:03

Dit spørgsmål er besvarret fyldes af Manse9933, jeg vil kun kunne give den samme rådgivning. Og som jeg er helt sikker på er rigtig.
Så meget hjælp kunne jeg jo ikke give, men jeg er jo også ny bruger her på KanDu?dk Sorry om forladelse.
mgmk2003