/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke se rockerne online
Fra : solgaard
Vist : 512 gange
500 point
Dato : 15-11-03 17:40

Hej alle

hvorfor kan jeg ikke se rockerne her..? http://www.dr.dk/skum/roev/rockerne.asp#pop2 der kommer et pop up vindue men der sker ikke andet i det end at der står afsnit osv. der kommer ikke noget film..

jeg har engang set det men nu vil den ikke mere hvorfor..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 15-11-03 17:52

Hvorfor så ikke få den ægte vare?

http://www.hells-angels.com/

http://www.hells-angels.dk/

http://www.bandidosmc.com/

http://www.bandidosmc.com/euro/index.htm

ROTFL

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-11-03 18:04

Prøv at tømme mappen med temporære internetfiler.
Det kan godt give lidt bøvl, hvis der er for meget i den.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-11-03 18:14

På den anden side kan jeg heller ikke se rockerne på film,
selv om jeg har tømt mappem med temporære filer.
Så det er sandsynligvis deres side, der er kuk i.

Men du kan da lige prøve, solgaard.
For din computer er nok lidt mere avanceret end min.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-11-03 18:52

det er måske siden så for jeg har ikke kunnet se det i lang tid..

jeg tømmer min temporary internetfiles jævnligt mindst en gang om ugen. nogle gange hver dag så det er heller ikke det.

om min computer er mere avanceret ved jeg ikke den er ikke så vild.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-11-03 19:04

Jeg kan se, at de har en log in funktion, som kræver, at man
registrerer sig med et password.

Har det været sådan hele tiden, og har du registreret dig?

Hvis ikke, så er det måske det, man skal, for at få lov
til at se filmene.

PS! Den computer, jeg bruger nu, er en gammel svend fra 1998-99
med Win98SE installeret.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 19:08

http://www.hells-angels.com/video.htm
* You must have Realplayer installed , to see the video
Jeg kan heller ikke se nogen film.
Emesen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-11-03 20:07

>emesen har ret.

Jeg kunne først ikke se filmene, men installedere så real-layer, og så var der gang i cyklerne.

NB! En lille dumhed man kan lære af.
Jeg har en købt version af realplayer, som jeg, efter at have betalt med marstercard fik låst op efter at have downloadet den.
Der stod så, at hvis man satte et x i et felt kunne man få en cd tilsendt, så det gjorde jeg. Mit livs fejltagelse. Jeg tror jeg gav lige så meget i toldafgift som hele versionen havde kostet mig. Så det er sidste gang jeg får sendt noget fra USA.

Gælder dog ikke indenfor EU.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-03 20:15

Det er da dr.radio SKUM og ikke hells angels,jeg kan godt komme ind og se video,men jeg havde problemer med hyperlinks,efter jeg indstallerede update
nr:824145 så jeg har afindstalleret den igen,indtil jeg er sikker på at den er i orden og måske blevet rettet,jeg fik hele tiden siden frem med siden kan ikke vises når jeg klikkede på en hyperlink både i OE og i IE så jeg smed lortet udigen indtil videre,det er denne jeg tænker på>
Navn: Cumulative Security Update for Internet Explorer
ID: Microsoft Security Bulletin MS03-048
Dato 11. November 2003
Software: Microsoft Internet Explorer 5.01
Microsoft Internet Explorer 5.5
Microsoft Internet Explorer 6.x
Risiko: Kritisk

Vigtig opdateringspakke til Microsoft Internet Explorer

Microsoft har frigivet en større opdateringspakke til Internet Explorer. Opdateringen lukker en række kritiske svagheder, som kunne lede til kompromittering af systemet.

1) Der lukkes tre forskellige sårbarheder, som gør det muligt for ondsindede personer, at udforme HTML dokumenter og indhold på hjemmesider der kan misbruges til at omgå sikkerhedszonen i Internet Explorer. Det giver muligheder for at udføre scripts i Local Zone (Denne Computer).

2) En sårbarhed, som kan misbruges via særligt udformede HTML dokumenter til at omgå sikkerhedszone begrænsningerne ved hjælp af et XML objekt. Sårbarheden kan misbruges til at læse indhold i lokale filer.

3) En sårbarhed der kan misbruges via særligt udformede HTML dokumenter til at manipulere måden hvorpå drag-and-drop fungerer på i DHTML. Denne svaghed kan narre en bruger til at åbne filer.

Opdateringen kan hentes via Windowsupdate eller manuelt på følgende URL:
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS03-048.asp
Så måske er det derfor at jeg ikke har problemer med dit link.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-03 20:18

Selv om det er en kritisk opdatering

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 500 point
Dato : 15-11-03 23:00

Hejsa Solgaard

Ingen proplemer her med at se rockerne
http://www.dr.dk/skum/roev/rockerne.asp#pop2

Du skal downloade Realplayer for at se filmene
den kan du hente en free version af her

http://www.real.com/freeplayer/?rppr=rnwk

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 16-11-03 13:56

Tak for svaret briani. og til alle andre som har brugt tid på mit spørgsmål.

Mvh

Solgaard