/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ugen der gik..
Fra : fridaflip
Vist : 368 gange
200 point
Dato : 14-11-03 15:33

Hej i skuret…..

Kender I det – at komme træt og brugt hjem fra arbejde – lave sig en kop Nescafé Guld, smække benene op og lige resonere over ugen der gik??

Efter selv at ha’ holdt 14 dages velfortjent ferie, kom den hadede mandag og slog mig helt ud. Da vi nåede tirsdag, var hverdagen med fuld kraft vendt tilbage. Sprang morgenmaden over, fordi brødristeren åbenbart havde udtjent sin værnepligt.
Kom for sent på arbejde, fordi jeg forvirret rendte rundt og ledte efter min husnøgle – for til sidst at finde den i låsen på hoveddørens yderside*GG*

Skynder sig efter endt job lige at få købt én ny brødrister, før turen går hjemad. Træder svedende og pustende ind af døren og vrisser af hunden, som kvitterer med at sk… på gulvet. Allerede på dette tidspunkt begynder trangen til en ny ferie at melde sig*GG*

Dagen bliver dog reddet (lidt), da der heldigvis medfølger en ganske udførlig brugsanvisning sammen med min ny brødrister:

Citat
- Sæt stikket i kontakten. ( Hmm! – det tegner ikke godt )
- Indstil timeren. ( Jamen, hov – til hvor mange min..??)
- Fjern alt indpakning fra brødet inden det placeres på brødristeren. (*LOL*)
- Læg brødet på brødristeren og vend det af og til. ( Er det nu nødvendiget*GG*)
- Efter endt brug tages stikket ud af kontakten. ( Klart nok )
- Lad apparatet køle af inden det stilles væk. ( Begrund lige det!! )

Følges disse anvisninger – ka’ det da næppe gå galt*LOL*

Så er vi nået til sidst på ugen – som er grunden til denne lille smalltalk.
Torsdag viser sig nemlig at skulle blive en rigtig god dag. Fridaflip scorer Kandu kassen*GG*

Først får hun tildelt 500 vingummibamser af én sød fyr ”Stalk” – efterfølgende ryger der så 352 bananer ind på kontoen - givet med rund hånd af ”Tutfis”. Se det er hvad jeg kalder for ”gode” venner.

Alt dette snolder skal nu deles med en anden (det sætter sig jo på lårene det skidt). Har du lidt godt eller måske skidt - fra ugen der gik – som du vil dele med andre, så hold dig endelig ikke tilbage.

Dog skal det tilføjes til Jer som afskyr kategorien Smalltalk: Fjern fluebenet allerede nu! – det sparer både Jer selv - og ikke mindst vi andre for sure opstød.

Frida.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-03 15:43

Hvis din brødrister har elektronisk timer - så stol ikke 100% på den, men tag stikket ud efter brug. Har den mekanisk timer med vrider (tik tik tik), så er den nogenlunde til at stole på.
Eyvind.

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 14-11-03 16:08

Det sværeste er, at forstå...
S_ild

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 16:21

Det støder mig nu lidt, at du snerrer ad din hund.
Det må du holde op med.
Kan du ikke snerre ad brødristeren i stedet for?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 16:25

hej frida.....

ej vil da godt bytte så får du min uge da den både har været god og dårlig....
nu skal du nok få et rodet indlæg

sidder her og tænker, det er sgu egentligt en smule sjovt at være single som jeg nu er på 1 1/2ugen...

puha kunne godt bruge noget ferie og varme.

lidt godt fra denne uge; tja har fået lidt "sukkerknald"..... ,ødt en rimelig sød fyr ved bare ikke lige hvad han skal være i forhold til mig endnu...lige nu så bare ven men sød dejlig håndværker på 26 og så har han en datter på 3 og kommer fra hvidovre...nice! endnu en god ting har været i banken og lavet en kredit på 20.000 på min konto den mangler en del penge efter jeg ikke har kunne arbejde pga mit uheld.

dårlige ting ved denne uge; ja det materiale som skulle bruges til speciale er ikke kommet og skal ha læst og analyseret det inden mandag da det er aftalen med vores vejleder...surt.... lars er en idiot og har kaldt mig for hypoconder så jeg var rimelig sur på den spade.

jo vi har fået ny løn dulle på forvaltningen dvs at kun igen igen igen har dummet sig og jeg har ikke fået løn. der er ikke meget ved at være 14dags lønnet hvis udbetalings datoeren d.2okt 31.nov. også skulle jeg har fået løn nu men er den kommet NEJ. nu har hun været der i 3mdr nu må hun da snart ha lært det!

neutral ting: hende jeg skriver speciale med driver mig til vandvid og ophøre sig som en dum barbie dukke som har inhaleret for meget afblegnings væske.... og alle blondiener skal ikke tage det ilde op... mén hekt ærligt bad hende om at fotokopiere noget også går hun hen til en pc og siger til mig jeg ved ikke hvordan man printer på kopimaskinen-øhhhhh havde lige givet hende kopikortet og det der skulle kopieres i hånden......

måske skulle man ha skrevet alene.....

se det var et kort lille uddrag af min uge!

ang brødrister så lyt til eyvind frida.......

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 16:26

hvorfor ikke bare snerrer af naboen det gør jeg!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-11-03 17:03

Den snerrende fuldautomatiske Fridaklafisknikov med hul i sofaen og fisk on the rocks... endelig fredag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-03 17:10

Jeg bryder mig ikke om at snerre af naboerne - for så skal jeg selv købe mit øl.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 17:15

ok emesen trist for dig... men nu er min nabo og jeg ikke de bedste venner altså mere-ikke efter at der var en tutfis som for LLLAAAANNNGGGG tid siden dumped ham......

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 17:26

>Eyvind
Tør du godt komme her? og hva' har du gjort af emesen?

>s_ild
Øhh ja!!

>Rellom
Jo det ku' jeg godt, men tror du det hjælper
>tutfis
Jeg elsker dine indlæg
>CLAN
Du kender mig åbentbart bedre end godt er

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 17:32

frida-emesen og eyvind påstår jo at det bliver svært at tage dem i røven da de altid har ryggen mod muren.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 17:33

Dette har måske ikke så meget med sagen at gøre, men jeg har altså været ude at fiske. ...og jeg FANGEDE

Jeps ; 2 flade (store)

Efter en lang samtale med en plettet sæl og tyve edderfugle i onsdags ved Ålsgaarde blev dagen god
Fantastisk naturoplevelse.

Frk.uro og jeg satte dyrene til livs igår og det smagte.. Uhm... hun laver altså go'e kartofler m. persille.

Ugens højdepunkt.

Nu er hun lige kommet ind ad døren og vil ha' fred ..ud med pigerne at danse, bare hun slipper for mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 17:42

nøj molo så har du været på nordlige kanter og sikkert trille forbi hvor jeg bor....... lyder til at du har haft en god tur.......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 17:50

Frida, brødristeren får det ikke bedre af, at du snerrer ad hunden.
Men hunden får det bedre af, at du snerrer ad brødristeren.
Ergo er det brødristeren, du skal snerre ad.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 18:00

Rellom altså. Du er da osse så klog*GG
Det bliver brødristeren der får "klø" i næste uge

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 18:05

Fedt! Bare giv den af grovfilen!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 18:09

Som ventet - er der ikke mange, der gider komme med en historie fra ugen der gik.
Molo og Tutfis bidrager dog med lidt.
Kom nu I andre! I må da ha' oplevet et eller andet

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 18:20

Tjah, men det er jo kun sjovt at læse, hvis ugen har været kikset.

Og jeg har hverken mistet min kæreste eller min kreditværdighed
i den forgangne uge.

Ikke engang min brødrister har gidet yde blot den mindste smule modstand.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 18:22

ja ja frida..... ugen der gik en fisk som måske skal fanges nam nam ikke en sild men måske en thomas

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 18:28

jubii jeg har fået løn........ jeg har da en fin kreditværdighed...... har bare valgt at lave en kredit på 20.000 til nu når jeg er færdig uddannet om et par mdr.... da der kommer der ingen penge ind i februar og evt marts..... og så har man den og behøver ikke at bekymre sig om der er penge osv.....

jeg kunne sikkert komme med meget mere om min ugen men de andre må da også gerne komme til fadet........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 18:34

Og så lidt sladder : Frk.uro tager nu i byen med sine midaldrende veninder. Vodka-shots og hofte-vrid i indre KBh.

Her dufter af kvinde og Week-End.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 18:37

Godt jeg ikke snerrede af naboenhan er nemlig igang med at befri mig for en mus i mit køkkenskab

Rellom. LYV det behøver jo ik' være en historie fra denne uge

Frida

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 19:03

Okay, Frida, så prøver jeg lige at grave en særlig kikset uge frem af erindringen.
Hvis det lykkes vender jeg tilbage - under forudsætning af, at resultatet tåler dagens lys.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:06

Rellom -> Du skal da være velkommen til at miste en kæreste.. også i denne uge.

Næh... ved nærmere eftertanke... her lugter ikke af kvinde, men af scor en eller anden ting .. der.. der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:07

Uro har gjort sig klar !

PAS PÅ derude...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 19:12

Kom du bare med en historie Rellom. Vi er ikke så sarte
Skal du så være helt alene i aften Molo?? Hvorfor vil Uro ikke ha' dig med? er det noget vi ska' høre om??

Frida

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-03 19:14

Tja - min uge er så kedelig, at hvis jeg fortæller om den, falder jeg nok i søvn.
Jeg mistede 352 point som jeg vist ellers fortjente, til en jeg ikke rigtig husker navnet på - flidafrip eller sådan noget.
Så har jeg ryddet op på mit comp-rum og nu kan jeg ikke finde noget, men sådan er det hver år når jeg rydder op.
Men jeg har ad også nogle gode oplevelser. En lækker hønsekødsuppe med ønskeben og det hele. z
Eyvind. ~

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:20

Pige-aften fridaflip, du ve' hvordan det er.. ..oder ?

Jeg er skam kun glad for at få lov at bli' hjemme hos uro imedens.

Uro danser for at bli' set, ..de andre piger for at score.. ifølge hende selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 19:22

En HISTORIE, Frida?
Jeg troede, det var den rene, uforfalskede virkelighed, du ville ha' kløerne i.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:27

Hva'... HVAR ... Jeg ka' ik' hør' no'et : Uro varmer op...

-------------------------------> HØJ TEKNO <-------------------------------------

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 19:30

jamen frida...."mændene" her hvor jeg bor er mere mus end mænd de tør ikke engang at fjerne en edderkop....de er bange for dem er de mænd eller mus......!

tja alle som skal i byen i kbh skal passe på for der kommer en tornado susenden iført; sorte lange støvler, kort nederdel og en lille bluse og den er navngivet tutfis..... den findes nok et sted med rigtige mænd-kendetegn; vodkanisser, smir*ice, tequila, tequila sunrise, sexonthebeach-godt humør og et sødt smil osv..

bør nok iføres advarelses trekant;farlig tornado *gg*
går dog nogle timer i nu før tornadoen finder vej til kbh lige nu er den optaget af nogle mus og vodka....

som sagt frida lad dem glo og det er deres problem.......

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 19:37

eyvind altså frida fik taget emesen på røven så derfor velfortjent at hun fik dem.....

jeg gir uro ret jeg danser da kun for at blive set-ikke for at score.......

rellom< Jeg troede, det var den rene, uforfalskede virkelighed, du ville ha' kløerne i.
eller noget sandt du vælger selv....

kom nu vi er ikke sarte!

hov tror jeg er ved at spring en sikring i anlægget eller højtaler? ikke godt!!!! techno rules!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 19:37

Uha! Nu begynder det at ligne noget. Fortæl fortæl Rellom - uforfalsket er da osse meget bedre*GG*

Molo for filan. Spørg dog om ikke godt du må gå meddu er jo ved at gå ud af dit gode skind*GG*
Tutfis*LOL* Skrub nu ind til KBH - Og la' dem glo

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 19:42

Og så blev den mus fangetEyvind min nabo er bare sød. Han spurgte om han skulle tage den med. Øhh ja tak*GG* - ellers æder min hund den vel, hvorefter man så skal til at tørre bræk op

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:44

tutfis -> Det er nok det eneste vi er enige om; uro og jeg : TECHNO RULES ...... GOA..

fridaflip -> Det må jeg ikke. ..Næh..nej nej, jeg beholder skam skindet på næsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 19:45

det gør jeg da osse skal lige drikke musene under bordet så de ikke vil med gider ikke at have 4 mus på slæb elelr gider jeg hmmm tænker!!!!!

molo spørg hende!

hvem skal tages på røven....... *GG*

mango har alene weekend med manden-så er de nok som engan forelsket duracell batterier....

kom rellom fortæl fortæl fortæl...... ellers er jeg nødt til at blive ved her med at hoppe rundt foran musene-de er lidt kedeligt men kan da udnyttes indtil jeg vrider røven lige som shakira indtil kbh....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:48

fridaflip -> Man skal da lade musene være ? De skal da ikke med nogen steder? De ska' da ha' lov at leve deres liv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 19:50

F... ikke i mit køkken

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 19:56

ej molo jeg holder sgu med frida der

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 19:56

Joda.. eller nej. Du må sørge for de små bæster ikke kan komme ind. Jeg mener i stedet for at pudse naboens hund på.

Mere kvinde lugt.. Vanillie og Liljen Konval ... sig mig : Hvor gammel tror hun, hun er ? .........uhhhmmm.

Hun daffede nu. Nåh.. så er jeg alene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:02

stakkel lille molo mole måge fisker!

jeg ved da ikke hvor gammel hun er..... men uanset alder har man lov til at dufte af kvinde-dufte godt se godt, dejlig, lækker, og fræk ud...... det kan man da ikke sætte aldersgrænse på ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-03 20:08

Vi har da nogle søde mus. De har nok været her længe, for de er ca. 15 cm lange foruden halen, som jeg aldrig når at se.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:12

føj andet har jeg ik at sige..... øv.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:16

emesen -> Det er derfor det bekymre mig at fridaflip dræber musene.

tutfis -> Uro er GAMMEL... Sshhhh........................ 36.. ; mindst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:18

tutfis -> Lækker ? Nej hun lækker ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:19

tutfis ->Fræk ? Tro mig på mit ord : JA

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:23

molo din være kyle!

man taler aldrig om en kvindes alder og man siger altid til hende at hun er dejlig....got it!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 20:25

Den er da ikke død Eyvind fangede den med sine bare næver*GG* hva' han så har gjort efterfølgende må stå for hans egen regning. Måske har bare sluppet den fri ude i min have? Så er den vel tilbage igen i morgen

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:26

jeg mente man kan ikke sætte aldresgrænse på de ting får selv om man er 20,30,40,50,60, osv kan man være de ting!!!!!!!

IKKE MERE VODKA til tutfis lige nu-staveplade og nye fingere ønskesw

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:27

Yiiiiyyitelytilyt... Got it

Var der nogen der spurgte ? ..eller bare godt ville vide det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:29

frida den vil da hjem igen til dine dejlige skabe og lange ben!!!!

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:30

ha ha ha!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:31

fridaflip -> Det bedste ville være i haven. Så sover jeg bedre inat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 20:34

tutfis -> RAKI .. ...spørg eme. Øv jeg har kun Nescafé ..... GULD selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-03 20:43

Helt ærligt, Frida, du skal da ikke lade naboen smide musen ud,
før du har tjekket, om den er kompatibel med dit styresystem.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 20:43

så mangler du jo bare lidt sjovt at putte i så det smager godt!!!!!!

ej sidder her og ser på 2 drenge lave bodytequila på hinanden..... måske skulle jeg gribe ind der og befri dem fra ydmylserne..... måske

øv hvor er kameratet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-03 21:00

Bodytequila - er det lige som Raki - til udvortes og godt mod bumser.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 21:02

Rellom *LOL* se det var en detalje jeg havde oversetmåske jeg lige skal ind og hente ham Eyvind igen*GG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 21:04

Tutfis. Ka' du så komme afsted*GG* Du er sgu da helt vild kvinde

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-11-03 21:07

Og mht. til din udtalelse omkring Mango. Glem det! Hun har jo menses, med mindre det var en løwn hun bildte os ind

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 21:08

det kan godt være emesen har dog ingen bumser.
men tequila er godt for halsen og for humøret og homonerne!
underberg er godt hvis man har tømmermænd/ondt i maven osv....dog ikke min livret det er ikke det bedste jeg har smagt!
frida er du sikker på at det ikke er fordi han er sød *gg*

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-03 21:16

emesen -> JA.. tilsyneladende

Rellom -> Pas godt på alle i mit fravær... og bed dem om at styre mus og systemerne, medens jeg sover.

tutfis -> Helt vild kakao..

fridaflip -> Lang dag; vild træt... ses på tråden

ALLE -> Skærekage, til det 'orange' værelse og på puden.

Tilbage ..mandag måske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 21:17

måske en løwn *gg*

mango skriver i frida 2: Nå..jeg har ikke tid til det her nu...skal gøre ungerne klar de skal over til deres far idag...bliver fedt vores første alene weekend i 5 uger!! Har glædet os som "små børn" til den..der skal bare "råforkæles"..og vi skiftes!! *GG*

vild nneeeeejjjjj overgearet og sidder og drikker og så i rigtig godt humør.......
ej total pjatter.... han er lidt nice ham thomas mon man skulle tage sig sammen og date ham lidt...... ok han er lidt skyld i mit pjattet humør.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-03 21:24

også herfra et

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-11-03 21:24

i må hygge jer-tornadoen har ikke tid til det her

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 11:16

godmorgen frida stadig musse fri!!!!
puha der er vist mange som er kommeet samtidig igår i denne tråde-prøv at tjekke frida i må godt tag en smøg på dette nu....

emesen du må godt tag dig en smøg

tornado tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 11:20

ups jeg et vist sprogspade i dag- mener prøv lige at tjekke det frida. kommeet=kommet.osv osv......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-11-03 15:23

Hej Tutfis

Citat
puha der er vist mange som er kommeet samtidig igår

Hva' mener du med det?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 16:03

Hej Rellom.
Efter et hurtigt kig i tutfis historik, må man konstatere - at hun har besvaret 6 sp.
hvoraf de 4 af dem er i kategorien sexualitet*GG*
Mon ikke hun ved lidt (meget) om begrebet "at Komme"

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 16:41

frida altså.....

komme; var lidt fra frida tråde.... og det med at komme samtidig og smøger er frida der flipper som fandt på det.... kort sagt indlæg som kommer samtidig fx 21.24.... osv der op ad i tråde... som sagt nu må i godt tag en smøg!

ang: Mon ikke hun ved lidt (meget) om begrebet "at Komme"
er der nogen som skal lære noget!!!! *GG*

frida kig lige 19.37 viste ikke at du var til det

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-03 17:03

Hai.. Jeg kommer og går

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 17:09

hvis man kigger i fridas historik kan man se at hun svare på en blanding af split og tunlagkage...... *gg* skal styre min latterlige tømmermænds humor....

hai molo vi ses molo

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 17:23

tutfis - kl. 19.37. Jeg er slet ikke med

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 17:25

*LOL* Og den med tunlagkagen fik jeg vist kun point for - fordi Ram2 sagde jeg skulle have dem jeg havde i hvert fald ikke svaret på spørgsmålet*GGG*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 18:29

den 14.11 frida 19,37 + tutfis 19,37.......... vi kom samtidig ha ha ha troede ikke at du var til den slags...

som sagt må heller styrer min latterlige tømmermænds humor-der er alligevel ingen som kan følge med.....

ja ja tunlagkage der var du heldig..... kunne være en køn blanding lige som smørbrødstoka...kan ikke huske hvordan man staver det sorry...

tutfis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 19:24

Hvordan kan Frida komme samtidig med Tutfis når hun slet ikke er med.(15-11-03 17:23)
Var det ellers en god tur i byen.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 19:35

Emesen *GGGG* Du er hurtig og skarp er du*LOL*

Ka' så lige fortælle, at enten er min mus kommet tilbage - eller også er det resten af familien som leder efter den

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 19:54

i fatter minus af min sorte snak *ggg* vil da bare morer mig for mig selv............ for i mit hovede er det vist meget sjovt (overtræt og tømmermænd)

frida sagde jo at den ville savne dine køkkenskabe og lange ben.......

ang bytur tja har ikke rigtig været i seng/sovet så meget endnu, kun stenet tv....... hopper rundt lige nu til noget extravadance/techo osv fra en svensk radiokanal som sender kun sender sådan noget i deres sende tid... fedt..... fed by tur hvis du har set en tornado stå og danse på borderne med nogle fyre så har i sikkert set en tutfis..... *gg* frida "elsker" mine rodet indlæg *gg*

ku være jeg snart skulle tag og spise lidt og sove så jeg kan blive "normal" *gg*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-03 20:14

Tutfis - spis nu ikke for meget - tænk hvis det alligevel ikke hjælper.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-03 20:34

nok mere søvn jeg mangler

ha ha ha..... hvis du tænker på at ikke holde det i sige sorry er aldrig sket når jeg har tømmermænd

når jeg har tæmmermænd= overtræt, overgearet, evt lidt ondt i hovedet, og så er jeg bare træt.... yderst sjældent at det er mere end det.... og jo så får jeg en ustyrlig lyst til cola, pomfritter, syltede agurker og skumme mælk....

ej ku godt spise syltede agurker lige nu mmmmmm....

skal bare ha en god gang suppe med kyllige chili stykker, lime græs, citron peber mums..........

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-11-03 23:52

Vil bare lige fortælle, at Tutfis nu har besvaret endnu et sp. i kategorien sexualitet

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 00:53

Jeg ved godt hvor experterne findes, hvis jeg har et spørgsmål der ikke kan læses om, i mine elektroniske manualer.
Godt klaret tøser.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 10:00

Dejlig søndag morgen. Har sovet lunt og godt bag uro´s lækre numse. Det er nu rart at sove sammen. Også når man er single og selv de grimmeste piger ikke gider at danse med en.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 10:47

Molo din filur du ska' sgu da gå efter de smukke kvinder
Skønt at sove i ske ik´ - man ska' bare huske at vende rigtigt

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 11:03

fridaflip -> Om natten kalder hun mig ikke : Klåge Åge..., men FYLDE. Jeg kan altså ikke 'tåle' at vende 'rigtigt' ret lang tid ad gangen Der sker underlige ting

Smukke kvinder går efter 'bulen' ..altså den i baglommen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:07

Molo du må lære at vende rigtigt. Det tiltænkte kys i nakken sku' jo gerne ramme øhh nakken
Den med bulen i baglommen. Aiii det tror jeg ikke på. Smukke kvinder har da osse følelser

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:10

jamen godmorgen frida........ tror du ikke at du fik pisset den lille dreng af i går....
ej så fik man point for at komme med en løsning og ikke deltage mere..... det kunne lige så godt ha været en af jer andre der havde fået dem frida......

molo hvorfor gå efter de grimme piger? du skal da tag og gå efter de smukke unge og rige...... er det ikke det man siger....
molo var hun ikke kun fræk og gammel?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:18

HE HE. Ham den lille Kasper skid, blev sgu lige grov nok. Kaldte mig for en "gammel Krampe" - og hva' ve' jegJeg ska' komme efter ham en anden gang - ja jeg ska'..

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:20

Og Tutfis. Nu rendte du jo med alle vingummibamserne. Man kan jo forledes til at tro, at det forringer dine chancer for point i denne tråd

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:31

ja jeg har læst det...... du kan vel altid tag ham på røven *gg*....

han ku vist ikke tag at der kom lidt hurmor med i det....han skal jo bare tage de med et glimt i øjet og en smil på læben også kunne han jo selv svare på det han bliver spurgt om det kunne hjælpe lidt....

i forhold til hans små 17 år så må sådan en som mig på 23 være URgammel....

her er da igen gamle kramper her hverken frida, mig osv..... han er bare en lidt udviden og søger evt lidt bekræftelse i at han er normal osv...............

ej ok jeg har fået "det forkerte ben ud af sengen" nærmere forklaring vågnede ved at jeg faldet halvt ud af senge....... av av av..... og hallo jeg sov alene... tror jeg har drømt at jeg boksede en gammel gammel x i nat som pisssede mig af i går...... og í forhold til hvad han fik fyret af så er lille kasper en engle....

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 11:31

tutfis -> Uro er min soul-mate, ikke min elskerinde. Hun er smuk, sød OG dejlig gammel. Så jeg kysser ikke i nakken. Jeg gramser kun lidt og beundre hendes smukke bryster og flotte vepse-talje

Jeg kunne aldrig finde på at gå efter hende. Jeg ville SPÆNE alt hvad remmer og tøj ku' holde, men hun er altså mere til håndperker typer med store muller og tattoo's

fridaflip -> Jeg er lige ved at sprænges: Hvor gammel er du?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:36

frida jeg er jo ikke ude på at få point........ jeg sidder jo bare her og kommer med lange sorte og rodet indlæg..... det kan man jo ikke få point for...der er jo ingen som fatter så meget af de indlæg....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:36

Molo*GG* Man spørger sgu da ikke om en kvindes aldermed mindre man er ude på skrammer*LOL'

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:38

Tutfis*LOL* Jeg fatter godt dine indlæg i hvert fald de fleste af dem*LOL*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:41

muller og tattoo's det kan jeg altså udmærket godt følge nu mente jeg alt bare at du skulle gå efter de smukke og ikke kun de grimme....

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:42

Og Molo*GG* Jeg er gammel nok til at vide, at man som 17 årig ikke kan bolle i det meste af en time i STRÆK

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 11:45

fridaflip -> Mig skrammer du ikke

Det der med kvinders alder. Hvad er problemet? Kan I ikke være jer selv bekendt eller hva' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:45

molo lyt til frida man spørg aldrig om en kvindes alder med minder man godt tør at våge pelsen og er hurtig væk når de der berømte kvinde klør viser sig

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 11:46

øhh.. mere fordi: Jeg er sgu stolt af mine 43. Især når jeg sammenligner mig med jævnaldrende. Flot fyr synes jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:47

en time i stræk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:48

Jow da

Frida

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 11:48

Det er kun Arnold, der kan få mig til at synes lidt tynd og splejset

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:50

Kvinder topper jo osse senere seksuelt end mænd. Har jeg altså hørt
Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 11:51

Vi ryger lige en smøg Molo
Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 11:53

det er noget med manere og at være en gentelmand øhhhhhh molo!!!!!

gotter run....... træningsbukserne og løbe skoene venter og stranden og kronborg ligger lige 100 meter ca fra min hoved dør..... sssssssshhhhhhhhhh starter først på genoptræning på mandag men jeg kan ikke vente en lillle løbtur kan vel heller ikke skade så meget så længe man tager det stille og roligt og passer på......

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 12:00

Ses senere. Nu kom min søde mor nemlig lige forbi. Vi tar' os lige en kop Guld

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 12:05

vi kan alle ryge en smøg *gg*

tag du dig en kop guld-kasper skriver til dig i hjælp mig *gg*

vi snakkes.... løbeskoene trækker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 12:05

tutfis -> manere ? Ånde manere? gentelmand, hva' det? Et nyt fund fra Gentel-mosen i sverige?

fridaflip -> Hvornår topper mænd da? Jeg har ingen problemer, men nu er jeg jo heller ikke så gammel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-03 12:13

Nå , mens I løber og ryger kaffe vil jeg tage mig sammen til at forlade uro og installere netværk-ting på ama'r hos bedste ven 'skøtten'. Når alt spiller hopper jeg på dér. Længe leve freemail. Man kan hoppe på; i hele verden. Selv Ama'r

Uro synger -> Væk med Tampax i tre uger og la la la... skøre kvindemenneske

</KLÅGE ÅGE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 12:25

En time i træk - uha, så bli'r man da forkølet.
Det er ikke nemt, at bedømme Fridaflip's alder, når hun vimser forbi.
Og fy molokyle - det spø'r man da ikke om, det kan ses.
Eyvind. -))

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 13:22

ja ja molo giv mig et nyt sæt fingere og en staveplade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 13:45

>tutfis
Jeg har set og sagt go'morgen til ham Kasper*GG*
>Molo
Du har toppet - og det er lææænge sidenmen driften har du jo nok stadig - bare ikke 24 timer i døgnet.

Og dig lille Eyvind
Citat
En time i træk - uha, så bli'r man da forkølet.

HI HI - Ja man ska' passe på ska' man

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 14:58

ha ha ha frida har besvaret endnu et spg og ikke om sexualitet synes lige at du skulle vide det frida............ jeg var nok bare heldig at være den første som havde smidt et indlæg og derfor fik de uha 9 point.....

ok-har set at du nu har svaret ham.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-11-03 16:21

Rigtigt, Emesen, Fridas alder kan tydeligt ses.
Man skal bare finde den tråd, hvori hun oplyser om den.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 16:55

altså bare hvis i ikke vidste det så er frida en lille sexgud (ifølge kasper)
hvis i leder godt så kan i nok finde en tråd hvor hun oplyser det i hmmm mmmmm

tutfis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-11-03 16:59

Selv har jeg både ledt og fundet.
Men jeg siger ikke HVOR.
I andre skal også ha' noget at lave.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 17:20

jeg mener at jeg selv engang har set det men hvis det var det så er jeg ikke sikker på hvor..... men det er jo heller ikke mig som har travlt med at spørge hvor gammel hun er,,,

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 200 point
Dato : 16-11-03 17:26

Jeg indskyder lige en parantes om noget helt andet.

To gange inden for de sidste tre timer har jeg modtaget en mail
indeholdende virussen W32.Mimail.E@mm.

Mailen ser meget tilforladelig ud, fordi der som afsender står
"john@+domænenavnet" - fx john@get2net.dk

Virussen er temmelig ny (fra 5. nov. i år, så vidt jeg umiddelbart
kunne se). Så sørg endelig for, at jeres virusscanner er opdateret.

Hvis I taster virussens navn ind i søgefeltet hos Google, vil I finde
flere links til sider med en beskrivelse af den.

Parentes slut!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 18:49

Har fundet det - men jeg siger det heller ikke.
(hun holder sig nu meget godt, man skulle ikke tro hun er ..................)
Emesen.
Tak for parentes.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 19:20

ahhhhhhhh ha nu kan jeg huske hvor gammel og hvor jeg havde set det.... kan i styre jer det er da ingen alder.
frida er en sød ung tøs..... så det med at holde sig godt...altså hun har ikke engang nået den bedste alder endnu.......

det er jo ikke som jer som har toppet for LLLLLLLLAAAAAAAAAAANNNNNGGGGG TID SIDEN

når vil lige snakke videre med søde thomas ej skal på date med ham i den kommen uge hvis jeg kam tage mig sammen...... men han er bare total sød og noget som kan få tankerne væk fra en spade.....

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 19:25

*LOL* Jeg mindes nu ikke, at have oplyst min alder - men skulle det være tilfældet har jeg med garanti været utroværdig

Hmm... Hmm... Hmm... spørgsmålet her skal jo snart lukkes - så jeg går lige i tænkeboks
Seriøse har I jo ikke ligefrem været - så jeg må jo finde et andet grundlag for tildeling af de 200 bamser

Frida

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-03 20:00

Nu vil jeg være lidt seriøs.
Måske skulle man lave et spørgsmål om Fridaflip's alder, nu hvor vi ikke vil sige det her. Pointtildelingen kunne være 10 x gættet alder (hvis der stadig ikke er pointloft)
Frida! - du skal ikke opfatte dette som et point-pres...............slet ikke.
Eyvind.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 20:03

Iøvrigt er alderen ganske uinteressant, hvis man ser ud som Ram2 her i en anden tråd beskriver Fridaflip

Citat
Hvad fan... ved du om Fridas krop. Er du klar over, at der er tale om en kropsstørrelse der har eget postnummer, som indeholder en fiskekone fra Esbjerg, hvor du skal bruge bogmærker, for at kunne huske hvor du er kommet til. Så med din miniature Bandit, skal du vist ha' fat i hendes øre, hvis hun overhovedet skal bemærke din tilstedeværelse.

Og her er mere

Citat
Hvilken frydefuld oplevelse det må være, at sejle ned ad Esbjergs hovedgade arm i arm som 1. styrmand på den skude - Ojiiiii mand Thats Leif. Ram

Se det kalder jeg humor Og havde det været i denne tråd, havde han fået de 200 vingummibamser*GGGG*

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 20:35

sad lige og læste lille brians beviser

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 20:40

hov

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-11-03 20:42

Hej Frida

Citat
Thats Leif.

Vil det sige, at du i virkeligheden hedder leif? O-)
Ja, så har du godtnok taget fusen på os.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 20:43

frida alderen er da FULDSTÆNDIG lige meget......

jeg vil da ellers prøve at påstår at jeg for en sjældens gangs skyld har prøvet at være en lille bitte smule seriøs ok dog ikke særligt meget

det kan man hvis kalde selvanerkendelse.......

ja den med ram den var god.... har læst den tidligere det blev vist ram som fik skovlen under lille kasper!!!!!!!!!!!

tutfis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-11-03 20:49

Hm, hvorfor gik der nu kuk i citatet?

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 20:51

ej leif er da lille leif fra sonofon reklamerne... ej det kan ikke være frida....
har nemlig gået i skole med ham som ligger stemmer til lille leif.... og så er da der noget jeg har misset *gg*

ja og sussi sidder her altså i gølge min søster lystig... da hun mener at hende sussi som kommer skrigene ud at wc'et er et perfekt portræt óm hvordan jeg var ved hende.....

så hygge til leif og allle jer ander......

frida så invitere ramsebasse her inde og gi ham de vingimmubamser...sidder selv her og gnasker på en vingummibamse *sms*

tutfis

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 21:05

Eyvind: Dit forslag er da pointpres så det batter
Rellom: Den var go'. Ja jeg kunne jo sagtens være én Leif
Tutfis: Ram hader "hønsesnak" (tror jeg)

Frida - Jeg tænker lidt videre

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-11-03 21:18

Angående din alder, så HAR du nu oplyst om den, Frida.
Det sker i en samtale med Mango, hvor hun fortæller, hvor
gammel hun er, og siger, at det er en dejlig alder.

Som svar oplyser du så DIN alder - som er en ganske anden -
og siger, at "ja, det er en dejlig alder".

Og det VIRKER i hvert fald meget troværdigt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-03 21:20

Hej hej - jeg har hevet lille Eyvind væk fra tasterne.
Jeg må se at finde pået bede password end >lkaer.no29irakmcqo3p3oæcr< for det er for nemt at huske.
Ja lok du ram2 herind, og giv ham point.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-11-03 22:16

*LOL* Okay Rellom. Nu fik du mig sgu til at gennemgå mine egne udtalelser
Men helt ærlig mand - jeg var jo fuldog så kan man jo nemt komme til at ramme en forkert tast*S*

Hvem startede det her alders shit og er der noget i mine indlæg, som gør - at I forveksler mig med en 15 årig*GGG*

Lille emesen >lkaer.no29irakmcqo3p3oæcr .... Du er bare for meget

Frida

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-11-03 23:59

ihhhh her sker ting og sager mens man snakker i fon med søde thomas.... nu får vi at se hvor sød han er i virkeligeheden.......

ja det kan man frida - ellers kan det bruges som undskyldning altså fuld og ramme forkerte taster........

ang ram sikker ikke men ku være lidt morsomt at få lidt af hans humor her ind.....

alders shit-forveksling, med en 15året..........? ingen forveskling her

hønsepasseren er sgu for meget.........*gg*

nat nat gab gab gab

tutfis

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-11-03 09:44

NÅÅÅÅRH men selv om det her er ugen der gik vil jeg da lide tilføje morgen der gik.....

min morgen ja; vågenden 30min forsent så ingen morgen mad, cyklen er flad så måtte løbe/gå ned til stationen kommer så der ned toget til hillerør er aflyst mellem helsingør og snekkersten........ hmmm tager så et hurtigt gik på hvordan de andre toge fra helsingør køre øøøøhhhh aflyste og 28 minutters forsinkelse og tager så et tog til snekkersten for at skifte til mit tog øhhh det holdte der ikke og var over 15minutter forsinket når tager fat i mobilen kan godt se at det ikke holder at vente på toget da jeg så slet ikke ville nå at være til det møde på min skole til tiden så får overtalt min søde far til at hans bil skal et smut till hillerød..............

ok sidder så i den vildste kø... turen plejer at tage 20-28 minutter men i dag tog den 45minutter bare fra snekkersten og til hillerød så sidder i bilen og tænker er alle stået forsent op......

øhhh you tell me... når togene køre af h......til pga nogle køreledninger er faldet ned på vesterport st i nat og dsb ikke har fået møvet sig sammen til at lave det endnu.....

ang busser og biler så er det vel fordi alle er mandags trætte og stået op i sidste øjeblik også alle de uheld som der har været her til morgen....

men som sagt you tell me hvis der er nogensom har en bedre forklareing på denne mandag morgen.

ok en lang brokke smøre over en dårlig mandag morgen!

tutfis

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 17-11-03 11:03

Min onkel kyle siger, jeg ikke må tage imod point fra fremmede damer

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-03 11:09

Det var li'godt sørens.. Han har jo lært at høre efter, min lille nevø. Point skal selvfølgelig tilfalde onkel

fridaflip -> Det var DIG der startede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 16:26

Yes Frida startede selv
Citat
Og Molo*GG* Jeg er gammel nok til at vide, at man som 17 årig ikke kan

og til denne
Citat
Hvem startede det her alders shit og er der noget i mine indlæg, som gør - at I forveksler mig med en 15 årig*GGG*

Nej da............slet ikke.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-11-03 16:28

nåååååååååååååååårh hm høre efter onkel......

Godkendelse af svar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 19:44

Jeg har betemt at Rellom skal ha' point Han bluffede ganske vist - ved aldrig at komme med sin "historie" men evnede så alligevel at bringe lidt brugbart til denne tråd.
Jeg håber selvfølgelig, at Rellom husker på, han stadig "skylder" at fortælle om en kikset uge. Hvis ikke - kan man jo altid minde ham om det fra tid til anden

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 20:00

Tja sådan er det med damer - de falder altid for mænd der lover og lover.
Vi andre reelle/ærlige/og hvad jeg ellers kunne fide på, har ikke en chance i denne verden af bluf. [hør]
Emesen & Eyvind.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-11-03 20:11

Det kom godtnok bag på mig, Frida.
Det er vist først gang, jeg har fået point i kategorien "Smalltalk".

Min kiksede uge er den tid, jeg har tilbragt på denne tråd.
For jeg lovede at komme med en kikset uge - men fik det aldrig gjort.
Og det var da kikset!

Så du HAR fået, hvad du har betalt for.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-11-03 20:44

Jeg har nu stadig 4 dage til gode. Tråden varede jo kun i 3
Lille Eyvind. Du var med et langt stykke i mine overvejelser. Tro mig

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-03 20:55

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-11-03 15:08

Så er ugen gået.
Og dermed har jeg holdt mit løfte.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 15:13

Hold da kæft Rellom din nød Sikke en stille uge du har haft.
Hmmm! Du er da vist ikke helt nem*GG*

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-03 15:42

Det kostede mig lige 20 p, at se den manglende historie.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-11-03 15:48

Hm, det var lovlig billigt sluppet.
Men hva' - det er jo snart jul.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-11-03 16:12

Ja og min julegave fra emesen - må jo så være 2 point direkte ind på Kandu kontoen.
Tak for det emesen

Frida