/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver til Epson Stylus 640 søges
Fra : maya123
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 14-11-03 11:07

Hejsa
Jeg har prøvet på Epsons hjemmeside. De skriver at der ikke findes en til Windows XP, men at man så kan bruge W2000. Siden virker bare ikke og jeg vil gerne have den printer tilsluttet. Hver gang jeg prøver kommer "siden kan ikke vises".
Har du en anden mulighed, der dur ? Jeg har så lige prøvet en norsk side, den var ikke til at finde rundt i

Venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : KINGPIN_DK

Dato : 14-11-03 12:10

Hej med dig.....

Hvis du skriver en mail eller 2, så har jeg den seneste win2000 driver til epson 640........kan avnt sende over messenger/icq, eller lign.....

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-11-03 12:17

Hejsa KINGPIN_DK
Kan du sende på maya123@mail-online.dk
Kan du også fortælle mig, hvordan jeg får den sorte farve til at virke på epson640, jeg har lige været ude og købe splitnye, både til farve og sort. Kun farvepatronen virker. Jeg sat i, lige efter manualen og har haft 4 printere, så den skulle sidde korrekt. Den sorte farve kommer kun med få sorte streger, ulæseligt og med mellemrum. De er lige købt nye her i formiddags.
VH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 14-11-03 16:20

Nå, der kom ikke noget post, så spørgsmålet er stadig aktuelt
VH maya123

Accepteret svar
Fra : KINGPIN_DK

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-03 21:51

Hej igen.....

Sry, men læste først dit indlæg her søndag aften....har du ikke icq, messenger, e.lign........driveren fylder 2-3 MB ?

KPDK

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 17-11-03 07:06

Tak for svaret KINGPIN_DK. Nej, det bruger jeg ikke, nu får den fra min nevø....
Du får lige pointene alligevel.
Hav en god dag og tak for svaret.
Venlig hilsen maya123