/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
This is the only way to get Win2000 love~
Fra : mazza
Vist : 225 gange
100 point
Dato : 11-11-03 11:42

Hej
Følgende besked popper op i word 2000 i tide og utide:
"This is the only way to get Win2000 love you"

Er der nogen som har oplevet noget ligende, hvordan slipper man fra det?
Jeg har søgt på Microsoft's knowledgebase og google men der er ikke nogen fejlbeskrivelser om denne fejl!
På forhånd tak
Malene

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-11-03 11:58

Installere ad aware

Gå ind på www.google.com og søg efter ad aware, derefter opdater det og sæt den så op til at scan alt, derefter scanner du og se så om den besked popper frem igen.

Kommentar
Fra : windows

Dato : 11-11-03 17:44

du kan købe komputer for alle hos kiosken på den sidste nye nr 16 k,cd medfølger programmet ad aware samt en dansk forklaring på hvordan du bruger det efter installationen af programmet skal du bare følge manualen og derefter skulle dit problem være løst v hilsen windovs

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-11-03 08:34

Hvorfor bruge penge på Freeware ??

Kommentar
Fra : KWilsky

Dato : 01-12-03 13:39

Sidder med samme problem hos en kunde og leder efter løsningen.... Her har 3 maskiner ud af omkring 100 problemet. Dette tyder på at det ikke er en virus da det tilsyneladende ikek spreder sig.

Fandt et eneste hit inde på Google under Groups som er fra 23. september, dog uden at der var en løsning på problemet. Jeg har sendt en mail til personen der har oprettet posten og venter på at høre om han har en løsning lige p.t.

Det sker ikke kun i Office dokumenter. Det kan også forekomme i indtastningsfelter i f.eks. et database system.

Kommentar
Fra : bundy0

Dato : 24-12-03 13:21

Hej, arbejder samme sted som mazza, og har derfor arbejdet med problemet, som er beskrevet i første indlæg. Tak for de gode råd med at bruge adaware - det virker dog ikke. Det vil heller ikke virke på alt; prøv derfor denne lille cocktail: adaware, hijackthis og derefter spyremover, så kommer man i bund. Spyremover er dog ikke freeware - derfor er den automatiske removal af entries fjernet. Så det skal gøres manuelt. Tilbage til problemet: efter jeg havde brugt spyremover forsvandt problemet, men kun for at dukke op igen nogle uger senere. Så det gemmer sig åbenbart i en fil et eller andet sted - men hvor!? Jeg har scannet alt både lokalt og på netværket og givet klienterne nye images - uden ønsket resultat. Det er ved at blive skide irriterende! Anyone med en rigtig god ide???? Lars