/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
flere E-mail adresser på Outlook
Fra : ib_knudsen
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 10-11-03 21:18

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får Outlook til at sortere E-mail's på forskellige adresser ud til den enkelte modtager. Det skal være sådan at at vedkommende kun får sine egne mail's og ikke henter de andre's hvad der sker idag

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 10-11-03 21:34

Højre klik på Fra i Outlook under Indbakke, så kan du sortere e-mail på forskellige adresser.
MVH

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 10-11-03 21:36

Ups jeg mener venstre klik på Fra i Outlook under Indbakke, så kan du sortere e-mail på forskellige adresser.
MVH

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 10-11-03 22:18

hejsa
jeg har selv haft spurgt om det herinde og du kan læse det svar jeg fik her
http://www.kandu.dk/dk/spg/25067
og det virker helt efter hensigten. Det koster godt nok lidt point at læse det, men det er lidt nemmere end at skrive det hele igen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-11-03 22:33

>grausen

Det er jo lige det der er formålet med kandu.

ellebye

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-04 10:29

Hejsa
Spørgsmålet har været åbent længe nu, du skal huske at lukke spørgsmålet. Dette gøres ved at trykke i højre hjørne, på accepter svar ovenover det svar, du synes er bedst. Har du ikke fået et svar, der er tilfredsstillende, så kom med en kommentar her, så kan der måske komme et brugbart svar

Ha' en fortsat god dag

Godkendelse af svar
Fra : ib_knudsen

Dato : 19-11-04 10:39

Tak for svaret grausen.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 19-11-04 11:04

Tak fordi du lukkede spørgsmålet
Håber du har fået løst dit problem