/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Salora video capstan motor helt død
Fra : LLM
Vist : 461 gange
260 point
Dato : 10-11-03 15:58

Salora video capstan motor helt død. (Kan ikke spole eller play). Strømforsyning tilsyneladende ok! ___________Forslag til fejl afhjælpning ønskes?_________
Nogen der ligger inde med diagrammer eller evt. ved hvor på nettet de findes?
Mvh LLM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-11-03 16:58

En død motor og spænding ok.
Det må betyde en ny motor.

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 11-11-03 11:23

Kommentar til Teils overfladiske svar: Har man ikke forstand på hvad man svarer på, bedes man afholde sig fra at komme med løsningsforslag. (Du kunne lige så godt have skrevet det må betyde en ny video maskine).
Mvh LLM

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-11-03 18:26

LLM
Så du lære dig at forklare dit problem på en tydelig måde.
Køb en ny video. UPO Salora er ikke kendt for kvalitet.

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 13-11-03 11:44

Vedr. Salora videomaskiner. Jeg gentager lige mit spørgsmål
Nogen der ligger inde med diagrammer eller evt. ved hvor på nettet de findes?
Mvh LLM

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 260 point
Dato : 13-11-03 12:26

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men før i tiden lagde man diagrammer over det elektriske ind i selve enheden man købte. Det gør man ikke mere i dag.
Ud fra dette finder du ingen her i landet der ligger inde med et diagram, ej heller på nettet. Den eneste mulighed er at kontakte producenten og forespørge om du kan få et.

I øvrigt animere dit noget arogante svar til >Teil ikke ligefrem nogen til at hjælpe dig overhovedet.

Du kan godt kalde mig for arogant men uvidende hvad angår elektriske diagrammer, det er jeg ikke.
Men hvis du er nogenlunde habil ville du selv kunne lave et diagram over videoen, så indviklet er den ikke.

ellebye

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 08-01-04 16:02

Pointene går til ellebye for det relativt bedste svar.
Motoren spinder igen som ny. Det var en løs forbindelse i et stik mellem print og motorprint.
Mvh LLM

Godkendelse af svar
Fra : LLM

Dato : 08-01-04 16:03

Tak for svaret ellebye.