/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hvorda skifter man mellem flere afsender~
Fra : Harlekin
Vist : 546 gange
150 point
Dato : 23-04-01 15:53

Er det muligt, i Outlook 2000, at skifte mellem afsender adresser, fra mail til mail, når man skriver dem?
Jeg har nemlig ofte brug for at have forskellig afsender (email adresse) alt efter hvem jeg skriver til.

Jeg bruger en "Internet email (pop3)" service og en "MS Exchange Server" service i mit Outlook..

Håber nogen kan hjælpe..

Kommentar
Fra : kikki

Dato : 23-04-01 16:46

Et tilsvarende spørgsmål finder du på:
http://www.kandu.dk/dk/spg/140

Christina

Kommentar
Fra : kikki

Dato : 23-04-01 16:48

Jeg mener selvfølgeligt et svar

Christina

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 23-04-01 17:45

Jeg tror ikke det er det samme når begge postkasser er pop3, som når den ene er sat op til "Exchange Server" service.. Det virker i hvertfald ikke efter den metode du har brugt. Jeg har kun mulighed for at afsende som én der har en exchange postkasse.. :-/

Nogen der har erfaring med denne kombination? (exchange&pop3)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-04-01 16:47

"Harlekin" <Harlekin.news@kandu.dk> skrev:

>Er det muligt, i Outlook 2000, at skifte mellem afsender
>adresser, fra mail til mail, når man skriver dem? Jeg har nemlig
>ofte brug for at have forskellig afsender (email adresse) alt
>efter hvem jeg skriver til.

Klik på den lille pil ved siden af Send-knappen - så skulle du få
mulighed for at sende via alle de konti du har specificeret. Jeg
ved dog ikke om det virker sammen med en Exchange-server.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Kommentar
Fra : Dennis.J

Dato : 01-05-01 22:41

Du burde ha muligheden i filer--> send vha. -->konti, det har jeg da selv

DJ

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-05-01 10:40

Den mulighed har jeg ikke. Jeg kan kun vælge "Filer->Send". :-/

Accepteret svar
Fra : Rastafari

Modtaget 150 point
Dato : 30-05-01 13:54

Under dine oprettede konti ( Funktioner -> konti )kan du vælge den du vil have som afs. som standard.

Godkendelse af svar
Fra : Harlekin

Dato : 30-05-01 14:23

Utrolig smukt svaret!
(Det skulle bare have været 1 måned før..)

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 30-05-01 15:08

jaa...sværere er det ik

Glad for at kunne hjælpe....ville gerne have hjulpet før men har først lige pejlet mig ind på denne kategori i dag