/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gratis mailprogram
Fra : ulle55
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 07-11-03 09:20

Er der nogle der kender et godt gratis mail program. Jeg har indtil nu brugt Outlook, men vil gerne væk fra Microsoft.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-11-03 09:24
Kommentar
Fra : als

Dato : 07-11-03 09:47

Jeg vil gerne give min anbefaling til www.mailme.dk
Du kan få det gratis eller betale lidt og få 40MB uden reklame.

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 07-11-03 09:52

Jeg er ikke interesseret i en mail-add. mn et mail program til at hente mail's hjemme på min computer.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 07-11-03 09:54

Prøv jubii.dk Det er gratis
Torben

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-11-03 09:56

Kunne du jo bare have sagt
Søg efter nogle på www.google.com de har alverdens ting.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-03 10:09

Hejsa ulle55

IncrediMail Xe build 710
IncrediMail er en avanceret e-mail klient hvori du kan ændre udseende på alle e-mails, så de bliver lige efter din smag. Vælg fra et stort udvalg af e-mailbaggrunde, billeder, lyde, 3D-effekter, animationer og e-kort. Den sidste version bragte en Voice besked optager, multimedie-vedhæftnings preview og indeholdte Emoticons, dansende bogstaver, forbedret navigation, bedre redigeringsmuligheder samt understøttelse af MSN e-mail og Windows XP. I denne version er der fikset nogle bugs vedrørende “content download from IncrediMail Gallery” og MSN HTTP konti.

Programmet kan downloades her

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=804

Mvh Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-11-03 10:20

Hvad er årsagen til du ikke vil bruge outlook mere ?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 07-11-03 10:24

det er lidt for pop smart til mig, det skal bare være enkelt, og effektivt

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 07-11-03 10:26

ellebye > jeg vil gerne prøve noget andet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-11-03 10:28

http://download.com.com/3150-2367-0.html?tag=dir

Der er nogle forskellige muligheder her, og indtil flere af dem er gratis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-03 12:02

Hvad med Eudora? fås både i en betalings, en sponsoreret, og en light udgave.
http://www.eudora.com/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-03 12:12

Eller Yahoo, gratis. Med spamguard.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-11-03 12:31

Ja outlook er popsmart, men det syntes jeg da ikke Outlook Express er
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ulle55

Dato : 07-11-03 12:32

det med popsmart var til briani

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-11-03 14:51

FreeWindows har en række gratis e-mail-programmer at byde på:
http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=48

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 08-11-03 07:24

Eudora.
http://www.eudora.com/
Kan køre på tre forskellige måder.
Lite, begrænset funktionalitet, gratis.
Sponsored, fuld funktionalitet, reklamer.
Paid, fuld funtionalitet, koster $50
Jeg bruger sponsored mode og er yderst tilfreds.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:47

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-05-04 23:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:31

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen