/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Loginfunktion
Fra : hatmand
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 05-11-03 14:04

Er det muligt at lave en loginfunktion i DW ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-11-03 14:07

En funktion så du skal logge ind i programmet eller så du skal logge ind på et site der er lavet i DW??

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 05-11-03 14:11

Nå ja, undskyld den ringe information. En loginfunktion så man kan logge ind på site lavet i DW

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-11-03 14:16

Det er beskrevet i hjælpefunktionen i dreamweaver hvordan man gør, hvilken version af DW bruger du?

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 05-11-03 14:18

Version MX

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-11-03 14:24

Har du forsøgt at bruge hjælpefunktionen ??

Det er skam ikke fordi je ikke vil hjælpe, men det er en rimelig omfattende manøvre, og lidt kompliceret at forklare her

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 05-11-03 14:25

Ja jeg har prøvet mig frem - menkaster mig ud i det igen. Virker det så stadig ikke - vil du kunne se hulk her på siden

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-01-04 00:12

Der kan hentes et script på www.html.dk
Det er et meget simpelt login system, men det virker, jeg bruger det selv

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 01:01

Jeg har for nylig fået samme behov og har investeret 20 USD i et program fra CoffeeCup software.

Programmet hedder Password Wixard og er genialt og nemt at arbejde med, det kan generere login funktioner i både Java og Flash