/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Diablo II LoD 1.10
Fra : Gibbon
Vist : 289 gange
70 point
Dato : 03-11-03 21:16

Hey...

Hvad er det for noget med x antal Stone of Jordan sold to merchants??
Hvordan får jeg den nye "quest"?

Hilsen

Gibbon

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-11-03 13:10

Læs inde på www.blizzard.com og så kig under games Diablo2LOD

Kommentar
Fra : Gibbon

Dato : 04-11-03 15:08

Nej... Desværre vil de ikke afsløre det da man selv skal finde ud af det... 8¬(

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-11-03 15:16

Så tror jeg du kan joine en IRC channel der hedder således: /join #diablo-trading

Prøv at spørge en af dem med @, de ved det nok.

Kommentar
Fra : rokkie

Dato : 29-04-04 11:17

Jeg mener at det med "Soj sold to Merchants" betyder hvor mange Soj'er der er blevet solgt til Merchants... Jeg er ikke klar over om en Merchant er en player eller en af dem i byen...

Men jeg har læst lidt om det et eller andet sted... kan bare ikke huske hvor...

Max Petersen