/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan udbedrer jeg dette?
Fra : Ammitz
Vist : 503 gange
250 point
Dato : 02-11-03 14:46

Hvis jeg vil køre scandisk m.m. fortæller mit C-drev mig sådan:
"may not be configured correctly".
Disken har kørt perfekt tidligere.
Jeg kører Win 98.
Fejlen er nyopstået - men hvad betyer det? og hvordan retter jeg et?
Kan heller ikke køre Ad-aware, Norton, Diskfragmentering o.s.v.
Ammitz

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-11-03 15:02

Jeg tror det er dit Norton der spiller dig et puds.
http://makeashorterlink.com/?C2CD35966

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-03 15:03
Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-11-03 21:22

Nu er et sådan, at jeg ikke forstår ret meget engelsk, - og skal jeg læse en lang forklaring, får jeg ikke noget ud af det.
Er der ikke een som kan give mig et svar på dansk?
Henvisninger til engelske forklaringer frabedes.
Ammitz

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 03-11-03 00:34

Hvis du benytter Norton System Works hvori der bl.a. er Norton disk utilities kan du prøve at af-installere Disk Utilities.
Dette værktøj kan konflikte med Windows eget, hvis det ikke er konfigureret rigtigt.
Altså Afinstaller Norton Disk Utilities og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-11-03 00:36

På dansk betyder det sådan ca: Gå ind i windows i fejlsikker tilstand! Afinstaller alt norton og symantec du kan finde. Genstart og kør scandisk!

Kommentar
Fra : SimonSJ

Dato : 12-11-03 13:13

Prøv
www.ekspersten.dk

mvh
SimonSJ