/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan jeg stille spørgsmål???
Fra : Birgitta
Vist : 346 gange
500 point
Dato : 02-11-03 14:30

Hvis dette spørgsmål bliver stillet, så har jeg endelig fået løst mit problem. Der er mange, der har hjulpet, tak for det, men først og fremmest skylder jeg Rellom points for at stille et spørgsmål for mig.

Kommentar
Fra : testbruger2

Dato : 02-11-03 14:33

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-11-03 14:35

Hej Birgitta!

Tillykke dit spørgsmål gik igennem!

Hilsen Ammitz

Fortæl lige ganske kort, hvad du har gjort for at få det til at lykkes!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-11-03 14:41

Det var godt det lykkes*S*

Arlet

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-11-03 14:45

Ja, om du kan stille spørgsmål, Birgitta?
Vel kan du da så!!!
Fedt, at det virkelig lykkedes.

Geninstallerede du Windows - eller lykkedes det uden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-11-03 14:48

Der er hul i gennem!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-11-03 15:01

Hej, Ammitz! Ganske kort??? Det ligger vist ikke rigtig til mig!
Men jeg flyttede jo ALLE vigtige filer over på min externe harddisk (ca. 20 GB). Så prøvede jeg at køre "Retten" fra filen Repair, som jeg havde liggende på mit D-drev. Men den begyndte at snakke tysk til mig, så den turde jeg ikke at bruge, -så godt er mit tyske ikke.
Så fandt jeg min medion-CD frem og startede op med den. Kikkede den igennem og kørte install.exe. Og så fulgte jeg bare brugsanvisningen.
Bagefter var jeg forberedt på, at skulle geninstallere alt muligt skrammel, -printer, skanner, oma. Men indtil videre har det søde PC-dyr selv fundet ud af at gemme på installationerne. Og min forbindelse til internettet var altså godtnok røget, men det lille program til at genoprette forbindelsen lå stadig nok så fint på skrivebordet, så jeg syntes lige så godt, jeg lige kunne prøve, om det kunne rette op på skaden. OG det kunne det. Så nu er jeg med igen!! -Den næste tid vil gå med at prøve at finde ud af, om alle mine skavanker er blevet kureret, -for det var altså også en del, som I ikke har hørt om.

Der var kun 2 tidspunkter, hvor jeg var ved at blive noget nervøs. Den første gang, da computeren bad mig indtaste navn. Og tastaturet virkede ikke....... Jeg fandt ud af, at jeg var kommet til at frakoble tastatur i stedet for min kortlæser....
-Og den anden gang var, da computeren bad mig indtaste en række koder i nogle små ruder... Jeg kikkede i medfølgende bøger og kravlede rundt nede bag computeren for at finde det sted, hvor koden skulle stå.. Og jeg kunne ikke finde nogen. Men så gik det op for mig, at der allerede stod en kode i ruderne, så jeg skulle bare trykke på knappen!
Min systemgendannelse virker vist også igen!!
Og jeg kan ikke se, at der er noget, der blevet slettet! -ikke engang på C-drevet
Og dyret er absolut blevet kvikkere... undtagen internetforbindelsen.
Men nu har hunden altså fortjent en god tur i skoven!!

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-03 15:31

Hej igen Birgitta

Først nu ser jeg, at du har tænkt dig at give mig point
for dette spørgsmål.

Det skal du IKKE gøre.
De point jeg har lagt i det spørgsmål, jeg stillede på
dine vegne er jo blot ledige point, og dem har jeg rigeligt af.

Brug hellere derfor dette spørgsmål til at få afklaret eventuelle
bivirkninger af din geninstallation - og giv så pointene til den,
der hjælper dig dermed.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-11-03 15:33

Rettelse: Brug hellere derfor > Brug derfor hellere

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 02-11-03 17:15

Uh,Rellom. Forventer du, at der opstår bivirkninger?? Hvad har jeg dog gjort... Jeg opretter lige et spørgsmål til de kloge hoveder om, hvad der kan være i vente... Men de her points er dine.. Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-11-03 17:40

Flot klaret.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-11-03 18:12

Jamen så siger jeg da tak, Birgitta.
Jeg var ellers inde på Spywarefri for at hente linket til aovergaards
sikkerhedspakke til dig - men nu kan jeg se, at arlet allerede har
lagt det i dit andet spørgsmål.

Iøvrigt har jeg selv lagt et spørgsmål til dig i dit første spørgsmål
- altså det af mig oprettede.