/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Brugt Bundkort eller hel pc'er søges
Fra : jakobh
Vist : 579 gange
25 point
Dato : 01-11-03 14:22

Jeg har en gammel svend af en pc'er og vil gerne have noget "nyt brugt"

evt. et andet bundkort den jeg har er kun en 566mhz...!!

Eller en hel pc'er som er større end den jeg har. Jeg har ram nok 512mb. men et større grafik-kort ville også værre dejligt jeg har en på 64mb lige nu, men ville gerne have en på 128mb

Er der nogen der kan hjælpe?

Jakobh

Accepteret svar
Fra : thomas78

Modtaget 35 point
Dato : 01-11-03 14:26

man kan købe dem billig på www.qxl.dk

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 01-11-03 14:31

eller du kan prøve i den blå avis.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-11-03 14:35

Du kan osse prøve at gå ind på www.amitech.dk under det menupunkt der hedder overskudslager. Der er masser af bundkort til brugtpris!

Kommentar
Fra : thomas78

Dato : 01-11-03 14:36

du kan også prøve og gå ind google og søge på billig computer

Godkendelse af svar
Fra : jakobh

Dato : 18-11-03 19:39

Tak for svaret thomas78. jeg fant en ny harddisk også! så det var fint: altså PÅ www.qxl.dk
jakobh