/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook
Fra : hatmand
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 28-10-03 21:07

Når jeg vil sende en mail får jeg denne meddelelse.

Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene.

Det har den aldrig oplyst før, og det er samme mailadresser jeg altid har brugt.

Hvad kan der være sket.

Outlook 6
Win 98
Er systemerne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-10-03 21:13

Det kan være mail-adresserne er udgået, hvis de ikke har været brugt i en vis tid, af modtager.
Det sker med hotmail/TDC (gratis mail) og andre.
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 28-10-03 21:27

I dages danmark med al den spam-mails man får, er der ret mange der jævnligt skifter sin e-mail-adresse ud, det kan være tilfældet i ved dig.

I øvrigt er det en god ide at gøre det jævnligt, idet der altid vil gå nogle måneder inden (spam-udbyderne) får den nye adresse.

Men hvis du kender nogen af dine mail-modtagere syntes jeg du skulle kontakte dem og høre om de har ændret deres e-mail, i så tilfælde kunne det måske være en programfejl i din outlook.

Men som >emesen anfører, bliver mange hot-mail adresser automatisk lukket hvis de ikke har været i brug i et stykke tid.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-10-03 22:17

Hatman jeg har en lumsk mistanke til at du har fået virus, eller
Måske har du slået, digitalt signerede meddelelser skal kontrolleres, til, det skal de ikke
Outlook Expres: Funktioner indstillinger sikkerhed avanceret: der skal være prik i aldrig (og ikke i: kun når jeg er online)

Gælder det alle du vil send til?, du kan bedte en om at sende en mail, som du ligger i dit adr.kart., men samtidig besvarer.
Du kan også prøve at sende en mail til dig selv.
Er meddelsen "Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene." på engelsk, så er sansynligheden for virus større.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 28-10-03 23:34

Det sku undre meget om det var en virus. Helt ny pc, installeret i dag, avg-tjekket mod virus etc.

Har prøvet at fjerne omtalte flueben uden held. Kan heller ikke sende til mig selv. Meddelelsen er på dansk.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-03 23:43

Hej Hatmand

Jeg har også prøvet det du beskriver.....jeg fandt nu aldrig ud af hvad der var galt, men det var afgjort ikke fordi modtagerne havde fået ny mailadr. Det lykkedes mig alligevel at sende de mails, ved at skrive mailadr. manuelt - det virkede Ved ikke om det er det samme der er galt med din, men du kan da prøve.

// Toupie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-10-03 00:06
Kommentar
Fra : acronym

Dato : 30-10-03 23:44

wab32.dll er smadret, sandsynligvis fordi du har opdateret outlook express mens programmet var åbent. I Windows 98,ME, 2000 afinstaller OE6 igennem tilføj/fjern programmer. Genstart og hent OE6 igen.

I winXP:

Klik START -> KØR -> Skriv regedit
Find nøglen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{44BBA840-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}

Herefter ændrer du ISINSTALLED værdien fra 1 til 0 og genstarter.
Hent OE6 igen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:40

Jeg er ved at rydde op i mine enkeltstående abonneringer, og da denne tråd har været uden aktivitet længe, ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 12:22

Spørgsmålet har stået længe, og du bedes lukke det, ved at give point til den der kom nærmest svaret, uanset om du mener at dit spørgsmål er besvaret.
Du giver point ved at trykke accepter som står til højre ud for kommentar.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-02-04 10:17

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:57

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen