/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Indstilling Windows XP
Fra : annechristinedahl
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 28-10-03 13:51

Er der nogen der ved hvad man skal stille på for at kunne spille Drain under www.sol.dk. Jeg får billedet op med der sker intet. Kan det have noget at gøre med indstillinger for f.eks. noget med Java scripts , eller noget helt andet. Har ingen problemer under windows98 eller andet
mvh
Anne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-10-03 17:07

Enten er det et lille møgspil med fejl (der findes da rigtig mange steder du kan spille, ofir mm), ellers er det fordi du ikke er oprettet som bruger. Jeg gad ikke at oprette mig, kunne heller ikke spille/starte med klik på de grønne knapper, kan ellers alt.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : snapshot112

Modtaget 50 point
Dato : 30-10-03 14:02

det er en rigtigt god mulighed at du ikke har JVM altså java virtual machine installeret. Indtil Microsoft tabte retsagen med sun.com om retten til at bruge java vm som et integreret element i windows, for små 2 år siden har den altid været med dvs det kan være grunden til du kan bruge det i win 98 og ikke i windows.

du kan hente en jvm her:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

klik linket så skulle den gerne hoppe op med en box der spørg om du vil installere java plug in hvilket du svare ja til og så burde den begynde installationen.

håber du kan bruge dette :) god jagt.

Godkendelse af svar
Fra : annechristinedahl

Dato : 30-10-03 17:11

Tak for svaret snapshot112. Nu kan jeg sidde og spille på arbejde når jeg ikke har noget at lave......smiler