/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
genstarter hele tiden
Fra : carlo3
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 27-10-03 17:06

min PC genstarter hele tiden den når aldrig at starte helt, bruger XP pro
Hilsen Carlo3

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-10-03 17:24

Du har fået blaster-virusen.
Den kan fjernes med Stinger, som du kan hente her:
http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger.exe

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-03 17:28

Når den er på sit højeste, kan du prøve at tage strømmen til den, når du har gjort det 3 gange, skulle der gerne komme en menu, der lader dig vælge mellem: start normal, start i fejlsikret tilstand, tilbagestilling til en tidligere dato. Jeg ville vælge den sidste.
Hvis det ikke lykkedes, kan Win cdXP lægges i og foreslå rettelse, som man så kan udføre.
Hvis det ikke lykkedes, vil jeg tage harddisk ud, og få den tjekket for virus hos en ven.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-03 17:34

Starte helt? Hvad mener du?

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 210 point
Dato : 27-10-03 18:33

http://www.spywarefri.dk/virus.htm#msblast
Her læser du alt om hvordan du går frem lige fra det øjeblik hvor den genstarter og genstarter og til du har en virusfri pc.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-03 21:22

Blaster lukker først comp. ned efter nogen tid, her er der tale om at den ikke kommer helt op til skrivebordet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 27-10-03 22:57

Jeg fik fjernet min, ved at hente en windows opdatering. Prøv dette...
Held og lykke

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-12-03 12:23

Spørgsmålet har stået længe, og du bedes lukke det, ved at give point til den der kom nærmest svaret, uanset om du mener at dit spørgsmål er besvaret.
Du giver point ved at trykke accepter som står til højre ud for kommentar.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : carlo3

Dato : 30-12-03 15:56

Tak for svaret als.