/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvilken nyhedsserver skal jeg benytte?
Fra : sth77
Vist : 773 gange
50 point
Dato : 26-10-03 00:59

Jeg har Dansk Bredbånd som udbyder og har længe været glad for at kunne benytte nyhedsgrupper. Nu har Dansk Bredbånd så valgt ikke længere at udbyde brug af nyhedsserver, så hvad gør jeg nu?

Jeg søger en server som er gratis og kan benyttes gennem OE som newsreader. Den behøver ikke at have udenlandske eller binære grupper, da jeg kun abonnerer på 5 danske grupper. Det skal være en både read/write-gruppe.

Hjææææælp

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 26-10-03 02:13

sunsite.dk Portnummeret er 119

Godkendelse af svar
Fra : sth77

Dato : 26-10-03 14:40

Takker