/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
udgiv min hjemmeside
Fra : freddiemercury
Vist : 829 gange
50 point
Dato : 25-10-03 12:23

hejsa jeg har lavet en hjemmeside i frontpage 2000
hvad gør jeg nu, og hvem skal jeg have fat i , hvis andre
også skal finde min hjemmeside
helst så billigt som muligt

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 25-10-03 13:23
Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 13:36

Du skal have et webhotel og et domænenavn.
Begge dele kan leveres af webhotellet.
Du kan f.eks. bruge http://www.b-one.net/ som webhotel men der findes rigtig mange andre.
Du skal dog vælge et som tilbyder FrontPage upload da det jo er det program du har brugt til din hjemmeside. Det er ikke alle hoteller der har dette.
Der findes også forskellige former for gratis webhoteller, men sjældent med FrontPage.
Altså et webhotel til at huse din hjemmeside og et domænenavn (f.eks. www.ditnavn.dk) som adresse.
M.v.h. Kim

Kommentar
Fra : micjo

Dato : 25-10-03 13:43

Jah du har muligvis en hjemmeside, hos din internet leverandør. Mange abonnementer give ret til en hjemmeside på udbyderens domæne. F. eks www.stofanet.ditnavn.dk. Det er en billig måde at gøre det på.
Du kan også vælge at købe et domæne, med webhotel og hele svineriet. Det koster 400-600 kr det første år,
til oprettelse osv. og 100-200kr efterfølgende. Så kan du få www.ditnavn.dk , og du er din egen postmaster.
Begynd med et minimums hotel, hos f. eks www.web10.dk.
Det tager nogle dage at blive oprettet, og du skal sikre dig at dem der hoster, suportere frontpage.
God fornøjelse.

Accepteret svar
Fra : Pete_man

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-03 09:56

som sagt: Du skal have et webhotel og et domænenavn.
webhotelet kan du få ved www.friserverplads.dk og dit domænenavn kan du få ved www.da.ru eller hos www.dot.tk

Og det hele er GRATIS.......

Hilsen mig....

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-11-03 11:02

Tak for svaret Pete_man.