/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Køb af laserfarveprinter
Fra : bo_helle
Vist : 635 gange
40 point
Dato : 14-02-02 14:11

Jeg skal købe en laser farveprinter, og har brug for nogle råd om, hvad det skal være for en.

Den skal være hurtig, udskrive med høj kvalitet og meget præsentabelt. Den skal bruges meget, så den skal samtidig være robust og gerne økonomiskt mht. tonerforbrug (eller hvad en farveprinter bruger).

Den skal bruges i et netværk i Windows 2000.

Anskaffelsesprisen er der imod ikke det alt afgørende.

mvh Bo

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 40 point
Dato : 14-02-02 16:25

Hej Bo,

Prøb at kigge på http://www.edbpriser.dk/ - her findes ikke kun priser, men også beskrivelse af nye produkter, kvalitetsbedømmelser og mulighed for at sammenligne ydelser. Det er et godt sted at starte.
Desuden har jeg rigtig god erfaring med såvel Lexmark som HP-printere - der går man sjældent galt i byen. Vi har 1 af hver (1 "handy" bordmodel Lexmark Z51 og ældre HP model, der hedder OfficeJet Pro 1170c). De originale farvepatroner er dyre, men - synes jeg - holder længe. Et eller andet sted på disse sider, finder du et link til en producent der sælger genbrugstonere eller udstyr til refill (jeg kan ikke huske hvad).

God jagt!

m.v.h. kjeldgaard