/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Print af side fra kandu mm.
Fra : TEAS
Vist : 386 gange
100 point
Dato : 22-10-03 00:52

Når jeg udprinter en side fra kandu mangler der et stykke i højre side og hvordan kommer
jeg af med spisesedelen i venstre side og baggrunds farver når jeg skal udprinte.
mvh
TEAS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-10-03 01:09

Hej.

Du skal med musen markere det du vil have skrevet ud, når du så går ind i printeropsætningen/udskriv markerer du "markering", så får du kun skrevet selve indholdet af et indlæg ud.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-10-03 01:17

Og lige med hensyn til farver, er det forskelligt fra printer til printer, men under opsætningen til din printer kan du helt sikkert finde et sted hvor du kan vælge mellem udskrivning i farver eller sort/hvid.

ellebye

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 22-10-03 01:39

Hej Ellebye!
Hvordan markere jeg med musen ? og det med makering ?
Det med sort/hvid har jeg forstået og fundet ud af
mvh
Teas

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 22-10-03 01:41

Det er en HP desket jet 740C printer jeg bruger.
Teas

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-03 02:17

For at markerer, går du til det sted du ønsker at starte udkrivningen,
holder venstre museknap nede, og kører hen over teksten og slipper
når du har markeret det du vil udskrive. Derefter trykker du på udskriv,
når printopsætningen vises på skærmen, går du i <indstillinger> og
sætter flueben der hvor der står <markering>.

Sådan fungerer det på min printer, så jeg håber du kan bruge det.

Mvh
Mone

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 22-10-03 02:43

Tak for svaret Mone.
Det er en fin brugsanvisning du har lavet til mig.
Det er noget der virker!! nu er der plads til hele teksten og
spare de unødvendige farver og spisesedel.
mange tak.
mvh
Teas.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 22-10-03 22:31

Selv tak TEAS.

Mvh
Mone