/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mega langsom kandu
Fra : phg1
Vist : 553 gange
20 point
Dato : 21-10-03 22:37

der er i øjeblikket 28 brugere på men det føltes som 30000 hvorfor er kandu så langsooo..............m.?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-10-03 22:46

Hej phg1

Hos mig står der, at der er 153 brugere online, så jeg tror ikke du helt kan regne med det

// Toupie

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 22:46

ork, det kan være meget værre! Jeg lægger kabale imens den henter en side frem...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-10-03 22:47

Hej ved det ikke men du er langt fra den eneste detsker også for mig men så må det jo være fordi at de ikke har den hurtigste Server det kan jo være derfor at det er...

Men ok det skla nu lige siges at det ikke er altid at det er langsomt så ved ikke helt hvad det kunne være for hvis det var en Langsom Server så ville det jo ikke gå hurtigt nogen gange!! Men mit Svar er at det er en langsom Server...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-10-03 22:49

Skingur--> hehe ja det kan man jo også hmm faktisk rimelig godt tænkt der..

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 21-10-03 22:49

Hej,

Jeg kan ikke huske at KanDu nogensinde har været særlig hurtig, så jeg tror bare at de ikke har en hurtigere linje ud af huset . . . det koster jo også kassen!
Og ja det er måske endda lidt langsommere i aften end det eller kan være.
ole

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:59

hmm underligt hos mig har det kørt rimeligt godt her i aften..Normalt kan jeg nå at lave mad mens jeg venter på en side...nu skulle jeg bare varme suppen..så var den der *GG*

Sus

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-10-03 23:07

Har lige taget tid med stopur----48 sek. for at logge ind på denne tråd

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-03 23:16

Hejsa
Kan da lige oplyse at Kandu er i gang med en større omlægning
Som forventes færdig midt i december,hvis alt går efter planen.

Så indtil omlægningen er færdig,må vi nok vænne os til den ustabilitet som er herinde for tiden.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-10-03 23:49

Har prøvet det samme ret tidt vil jeg sige! I går nat var der 400 inde og så resettede Kandu serveren. Det hjalp lidt! Helt klart et server problem hos Kandu! Har forøvrigt skrevet til denm for 3 uger siden om det samme spørgsmål men har aldrig fået svar

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 22-10-03 07:27

16 sek. hos mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-03 12:02

briani -> Ustabilitet? For tiden? Kandu.dk har da altid været stabil ustabil

14 sek. hos mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 22-10-03 12:39

til Molokyle-phg1
næsten 20 sek hos mig, ja det er meget ustabiltet også når man har skrivet f.eks et laaaangt spørgsmål eller svar forsvinder siden og kan starte forfra igen, jeg fik da helddigvis lært at kopier af andre her inde fra så lidt godt er der kommet ud af det.
mvh Tom34

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 27-10-03 20:04

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGSOMT! Man kan jo bare gå ud i den virkelige verden og finde svaret på den samme tid. Måske en ide med lidt madlavning mens man venter......jeg skal have lavet lidt rødvin, så passer pengene vist.
Er der ikke et andet alternativ til kandu med en forbindelse som ikke er fra før krigen?

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 27-10-03 20:07

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGSOMT! Man kan jo bare gå ud i den virkelige verden og finde svaret på den samme tid. Måske en ide med lidt madlavning mens man venter......jeg skal have lavet lidt rødvin, så passer pengene vist.
Er der ikke et andet alternativ til kandu med en forbindelse som ikke er fra før krigen?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-11-03 18:57

jeg er tit på om morgenen klokken 4,30 der er ca 80 bruger på det er jo helt vild så lang tid der kan gå fra side til side det burde kandu gøre noget ved

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-03 19:06

granslam -> Jamen, Kandu.dk har lovet ændringer i løbet af december

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 18-11-03 19:14

mololyle ok det hvade jeg ikke lige læst men det glæder mig at høre
tak for infomationen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-03 22:12

Har lige opdaget en "sjov" ting! Sidder her på min mors 56k forbindelse, og så er den kraft ¤%&%%¤#### hurtigere en min mega stofa forbindelse!! Grrr!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-03 23:21

tedd..det da løwn vel??

hmmppfff *GG*
Mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-11-03 04:07

Næh ikke med hensyn til Kandu, der er den i hvertilfælde lige så hurtig!! Dog har jeg opgivet at surfe på nettet med en 56k forbindelse. Har næsten kostet mig en skærm og et tastatur i frustration over langsommelighed!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-03 10:01

tedd -> Korrekt, der er ikke den store forskel i hastigheden på kandu.dk om man, som jeg bruger 2Mbit/2Mbit eller et 56Kbit modem. Hvilket jo tyder på det er kandu.dk's server, der er flaskehalsen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-03 22:44

Du kan jo fiske hjemmefra med den 2Mbit forbindelse Molo!!

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 20 point
Dato : 23-11-03 20:00

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu og fået svar.
Almindelig høflighed i kandu kræver at man i det mindste takker for hjælpen. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:27

Jeg er ved at rydde op i mine enkeltstående abonneringer, og da det ser ud til, at der ikke sker mere herinde, ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 20-12-03 22:45

dabj du får dem for som du skrev havde jeg glemt alt om dette spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : phg1

Dato : 20-12-03 22:45

Tak for svaret dabj.