/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
webgun tips..
Fra : solgaard
Vist : 442 gange
9 point
Dato : 20-10-03 18:59

hey..

Ja det vil jeg give dig ret i.,. det er ligegyldigt hvor et godt tip kommer fra men når der kommer en hel serie fra samme side kan man jo lige så godt henvise til siden.. evt. kopiere et af tippene og skrive noget i retning af: hvis du vil se flere lign tip så besøg da www.blabla .dk

synes bare det lignede en billig måde at score point på, når det kunne klares med 1 tip..

men det er ikke noget jeg skal gøre mig til politimand over for.. fortsæt da endelig jeg gav bare min mening om hvordan det kunne gøres..

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 9 point
Dato : 20-10-03 20:04

hej solgaard!
fedt at oprette en tråd så i ikke debatere i under tip! for de er sgu da belastenden

jeg vil da give dig ret i at dvs tip's kunne være samlet i et tip og så henvise til pågældene side!!!!

mvh tutfis

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-03 08:18

Tjae 7 tips i løbet af 0 komma 0, må jo siges at være godt klaret.

Min mening: Ja det er belastende.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-03 08:34

Fik lige opdateret Webgun's seneste udladninger.

..og OK, der har vi med en (slettet af cencuren) snotunge at gøre.

->Webgun, du har misforstået budskabet. Gå et andet sted hen og leg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 10:40

Et godt tip, er et tip der er relevant i forhold til den kategori, hvorunder det er oprettet. Hvor det så kommer fra er ligegyldigt. 'Straffen' for dårlige tip, hvad end der så er årsagen til det er 'dårligt', er NUL stjerner.

Webgun -> Grow up..

Solgaard m.fl. -> Bedøm tip efter bedste evne ...eller lad være

'Tip Storms' er en pestilens

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 16-11-03 13:55

Tak for svaret tutfis.