/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afinstallere Media Player
Fra : ksve01
Vist : 600 gange
40 point
Dato : 20-10-03 09:48

Min Media Player skaber sig tosset også efter jeg har opdateret den, så nu vil jeg gerne afinstallere lortet og så geninstallere den helt fra bunden af. Men hvordan afinstalleres Media Player?? Jeg kører WinXP Pro.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-10-03 10:07

Hejsa ksve01

Prøv at kikke på dette links

http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1010069240

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-10-03 10:15

Hejsa igen

Du kan også prøve at reinstallerer din mediaplayer

Skriv dette i kør-husk at have din xp cd i

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection InstallWMP7 132 c:\windows\inf\wmp.inf

Mvh Brian

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 20-10-03 15:11

hej ksveo1.
ind i stifinder klik programmer find medieplayer afindstallerer, husk fjern skrivebeskyttet. Når du henter medieplayer så gem den først og så indstallerer den,
så har du den altid.
mvh, J, Poulsen

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 20-10-03 15:14

hej ksveo1.
ind i stifinder klik programmer find medieplayer afindstallerer, husk fjern skrivebeskyttet. Når du henter medieplayer så gem den først og så indstallerer den,
så har du den altid.
mvh, J, Poulsen

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 20-10-03 15:14

hej ksveo1.
ind i stifinder klik programmer find medieplayer afindstallerer, husk fjern skrivebeskyttet. Når du henter medieplayer så gem den først og så indstallerer den,
så har du den altid.
mvh, J, Poulsen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-03 16:20

Kan kun afindstalleres ved at gå tilbage til et tildliger punke på din pc,
gendannelses punkt,da du dawnloadede den eller før,
start>alle programmer>tilbehør>systemværktøjer>systemgendannelse
så vender du tilbage til den forrige version.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-03 16:23
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-03 16:26
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-10-03 16:29
Kommentar
Fra : ksve01

Dato : 21-10-03 11:13

Efter hvad jeg kan forstå på alle de links I er kommet med, så er det umuligt (ihvertfald meget kompliceret) at fjerne Media Player, så jeg må jo bare finde en anden player så....!!!!!!!!

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 21-10-03 11:54

hvis du har opdateret din medieplayer kan den fjernes i tilføj-fjer- programmer
du kunne også prøve - gå i start- klik kør- skriv- regedit- klik på + og find software-
og se om den er der.
mvh. j. poulsen