/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fejlkode i super DVD ripper
Fra : KINGPIN_DK
Vist : 419 gange
125 point
Dato : 20-10-03 08:56

Kan nogen fortælle mig hvorfor Super DVD ripper (v. 1.9) kommer med denne fejlkode :
"Decoder Not Ready choose DVD or VOB file first".
Jeg kan selvfølgelig godt læse at det er dekoderdelen det er galt med, men der er installeret decodere til win XP.
Til fremvisning o.lign på PC'eren bruger jeg PowerDVD-xp.
Har prøvet at geninstallere decodere/super DVD ripper, endda fjernet alt i REGdatabasen der mindede bare lidt om super DVD ripper inden jeg geninstallerede.
Hvis man manuelt vælger VOB files, bliver resultatet det samme

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 09:27

Er det en anden DVD du godt vil have overført til super DVD?
Hvis så, kan det være spærringen på den anden DVD.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : KINGPIN_DK

Dato : 20-10-03 15:35

Hej Ellebye...

Godt bud, men jeg tror ikke det er problemet, da jeg godt kan rippe DVD'en
i andre programmer end "Super DVD Ripper".....