/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kodeord til outlook
Fra : miffi
Vist : 369 gange
26 point
Dato : 18-10-03 11:47

Hvordan kan jeg gøre min konto i outlook privat. Kan man bruge et kodeord, log on el. lignende.
Miffi

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 36 point
Dato : 18-10-03 12:15

Hej.

Deler du din pc med andre?

Det du kan gøre er at undlade at gemme dit "password" til din mailforbindelse, hvilket dog så bevirker at du er nødtaget til hver gang du logger på outlook at indtaste dit password. Vel nok den nemmeste metode, hagen er blot, at man hele tiden skal huske sit logon, men som ved dankort kan man bruge forskellige måder at huske det på.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-10-03 12:19

Hejsa Miffi

Åbn din outlokk expres
Vælg fanen funktioner
Vælg konti
Marker din post standard-og vælg egenskaber
Vælg fanen servere
Her sætter du et flueben-log på med godkendelse af sikker adgangskode

Mvh Brian

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-03 15:17

Hvis du bruger Win XP, og har sat den op så hver bruger logger ind med password, så får man kun den post som tilhører vedkommene.
Men en (eller flere), skal være systemadministrator, men hvorvidt systemadministrator, ad snedige veje kan se din post (hvis du ikke selv er systemadministrator) ved jeg ikke?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miffi

Dato : 19-10-03 15:29

Hej igen
Tak for Jeres forsøg på hjælp. Jeg forstår det sådan at man ikke som i ekspres kan sætte et kodeord på, på samme måde. Tror det må blive den med undlade at gemme pasword. Thanks folks
miffi

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-10-03 15:39

Hejsa miffi

Husk at lukke spørgsmålet
find den kommentar der hjalp dig mest,ovenover denne oppe til højre står der accepter som svar den klikker du på og dit spørgsmål lukkes

Mvh og en forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : miffi

Dato : 19-10-03 18:34

Tak for tippet ang. lukning
miffi

Godkendelse af svar
Fra : miffi

Dato : 19-10-03 18:37

Tak for svaret ellebye.
Mvh
miffi