/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tabuleret tekst i indholdsfortegnelse
Fra : clauesen
Vist : 262 gange
50 point
Dato : 16-10-03 16:27

Jeg vil gerne lave mig en indholdsfortegnelse, der indeholder tabuleret tekst:

Tekst1 (tab) Tekst2 (tab) Tekst3 (sidetal)

Indholdsfortegnelsen skal laves ud fra TC-felter.
Jeg får det problem, at mens jeg godt kan lave TC-feltet med tabuleringer:

{ TC "Tekst1(tab)Tekst2(tab)Tekst3" \f}

så sker der det, at TOC feltet laver det andet tabuleringstegn (mellem Tekst2 og Tekst3) om til et mellemrum.

Er der nogen, der kan hjælpe ??
NB: Jeg benytter Word97

Mvh. Clauesen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-03 21:05

Hvorfor ikke excel.
Og hvorfor ikke sende lidt af opstillingen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : clauesen

Dato : 17-10-03 09:45

Hej Palle,
det jeg har beskrevet er mit problem skåret ind til benet. Ofte vil yderligere oplysninger blot forvirre eller føre til forslag, der iike er ønskværdige. Men her er de så:

I et word dokument indsætter jeg (efter nogle siders tekst) flere forskellige kategorier af filer (.doc), disse kan være fra en til flere sider. Ved hver indsættelse (det foregår via vba, men dette er ikke et vba-problem) indsætter jeg et TC felt, som jeg kan bruge til at oprette indholdsfortegnelser for hver kategori. Indholdsfortegnelserne er ligesåmeget en oversigt og indeholder derfor flere oplysninger:

(Overskrift til indholdsfortegnelse:)

Oplysning1 (tab) Oplysning2 (tab) Oplysning3 (tab) Side

(Indholdsfortegnelse:)

Tekst1 (tab) Tekst2 (tab) Tekst3 (tab) 3
Tekst4 (tab) Tekst5 (tab) Tekst6 (tab) 8
osv.

Det skal lige siges at sådanne dokumenter laver jeg mange forskellige af (derfor vba)

Spm. vedr excel forstår jeg ikke?

Mvh. Clauesen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:36

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Og har du ikke fået det løst, må du fremkomme med spørgsmålet igen.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : clauesen

Dato : 23-12-03 08:29

Tak for svaret pallebhansen.