/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Oversættelse til "dansk"?
Fra : food_life
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 12-10-03 13:00

[ Trojan Scanner ]
Your query has produced following results:
Scan time : 0 min. 48 sec.
Total scanned 314 ports
Found 1 open port(s)

21 : FTP trojan, Doly Trojan, Senna Spy FTP server, WebEx, MotIv FTP, Juggernaut 42, Back Construction, Invisible FTP, Fore, Traitor 21, WinCrash, Net Administrator, Larva, Blade Runner

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-10-03 13:03

Den siger du har port 21 åben og lister så de trojans der bruger denne port!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-03 13:06

Den siger dog ikke du har disse trojans (burde du ikke have hvis du har et opdateret antivirusprogram), men henviser bare til de kendte trojans der bruger denne port!

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 12-10-03 13:13

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-10-03 13:15

Samt en eventuel firewall, om ikke andet skulle en firewall, som software, blokkere din port i 30 min.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-10-03 13:15

Den fortæller at port 21 er åben og disse programmer(hvis du har dem) bruger denne port, så hvis du ikke har disse programmer, kan du roligt lukke den..

Arlet

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 12-10-03 13:19

Jeg har port 21 åben til en FTP server - så det kan nok ikke være anderledes!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-10-03 13:36

Nej, det kan det ikke..

men så har du forhåbentlig en firewall

Arlet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 12-10-03 13:36

Nej, det kan det ikke..

men så har du forhåbentlig en firewall

Arlet

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 12-10-03 13:40

jeg har en router med indbygget firewall!

MVH