/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Stjerne
Fra : poularne
Vist : 414 gange
20 point
Dato : 12-10-03 00:40

På et tidspunkt var der fem stjerner ved siden af mit navn hvoraf de 3½ var farvet, nu er de væk, hvad betød de og hvorfor er de nu væk????????

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 12-10-03 00:45

Det er fordi du er snotdum - og dine tips bliver bedømt dårligt!!

Mvh
Bue

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 12-10-03 00:49

til S.B.L

det er da klart at de bliver bedømt lavt hvis det er flok som dig der ikke engang kan give nyindmeldte folk et ordenligt svar de bliver bedømt af.

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 12-10-03 00:49

din idiot

Kommentar
Fra : S.B.L

Dato : 12-10-03 00:51

Det kunne måske også komme an på kvaliteten af de tips man bla. kommer med...
Men det er ikke sikkert du kan forstå det :D

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 12-10-03 00:56

poularne

Stjernerne kommer tilbage. Det er sket tidligere for brugerne her på kandu at stjernerne er "forsvundet".
Du starter med at have 5 sorte stjerner. Hvis dit svar er blevet accepteret, giver spørgeren stjerner. Hvor mange du så får afhænger af hvordan spørgeren bedømmer dit svar.
Hvis du har skrevet et tip får du også (måske) stjerner. Hvis antallet af stjerner er mindre end de 5, som du havde fra begyndelsen, bliver antallet af stjerner reduceret, da det er gennemsnittet af stjerner der er fakta.
Hvis dine stjerner er helt væk, behøver du ikke være urolig, det kan være en fejl fra kandus side. Stjernerne skal nok komme tilbage.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : poularne

Dato : 12-10-03 01:00

Tak for svaret ans.

tak, du kan da tage folk seriøse. det skal du have mange tak for

mvh. Poul-Arne

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-10-03 01:03

Hej poularne.
Selvfølgelig er du ikke en idiot.
S.B.L - prøver blot at forklare, at de stjerner du taler om - rent faktisk viser hvor højt dit tip er blevet bedømt.
Hver stjerne giver 10 points. 3½ stjerne = 35points.

Frida

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 12-10-03 01:05

så må s.b.l lære en bare nogenlunde ordenlig tone, dette er vel et sted for voksne mennesker,

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-10-03 01:07

Måske har S.B.L bare en dårlig dag

Frida

Kommentar
Fra : poularne

Dato : 12-10-03 01:11

det har jeg også sommetider, men det berettiger mig ikke til at være som S.L.B er

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-10-03 01:24

>poularne.

Det er da muligt at SBL har uret, men det du indtil nu har leveret på Kandu, kan kun betegnes som snotdumt

http://www.kandu.dk/dk/tip/5353
http://www.kandu.dk/dk/tip/5352
http://www.kandu.dk/dk/tip/5353

Et citat, og 2 dybt ubegavede Tip (det kan de ikke kaldes) må siges at være snotdumt, så hvis din holdning er, at Kandu er et sted for voksne mennesker, så kom med noget til voksne mennesker, og spild ikke voksne menneskers tid med den gang ligegyldige snotdumme ævl.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-10-03 01:41

Beklager - Jeg glemte dette utroligt begavede tip, og tog 5353 2 gange i stedet for.

http://www.kandu.dk/dk/tip/5325

Ram

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-10-03 01:42

Man må jo nok også erkende at tip 5352 VAR omvendt formuleret, for Poul Arne skrev:

<citat>
jeg gør altid det at når jeg taler med skattekontoret så tjener jeg styrtende med penge, og når jeg taler med min bank er jeg næsten på fallittens rand, så kan det aldrig gå helt galt
mvh. Poul-Arne
</citat>

Mon ikke det skulle have været omvendt? At skattekontoret HELST ikke skulle vide du tjente penge, og at banken gerne skulle tro at det kun var likviditeten der havde ondt, men at pengene kom styrtende....?

God weekend.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-10-03 01:49

Så må man jo håbe han ved hvor han er, når han fremturer med sit vrøvl, og samtidig ikke tror, at hans økonomiske virkelighed bliver opdaget af hverken bank eller skattevæsen på noget tidspunkt.

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-10-03 01:58

Citat
Tak for svaret ans.

tak, du kan da tage folk seriøse. det skal du have mange tak for

Det er nemlig rigtigt Poul-Arne

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-10-03 18:53

Kandu - er ikke for voksne - det er for alle.
Store og små legebørn.
Seriøse og mindre seriøse.
Folk med forskellig baggrund.
Vidensdeling og alm. nysgerrighed.
Computernørder og PC brugere.
Brokkehoveder og venlige menesker.
Det tror jeg da i hvert fald på.
Emesen.