/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Mr.x, Nols, Nols14, Denny_petersen, Jans~
Fra : 3773
Vist : 328 gange
1 point
Dato : 08-10-03 12:46

Mr.x, Nols, Nols14, Denny_petersen, Jansalbaek, ParZyde.

et rigtig vittighed!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 12:56

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:03

Gud fri mig vel, hvor jeg staver idag. STAVEPLADE SØGES

vi prøver igen.

En rigtig vittighed!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 13:21

Til 3773
Ja man kan godt se at du er blevet medlem af ramses klubben
DU MÅ IKKE JEG MÅ GODT
Og du kalder mig for FBI eller BFI
Jeg syntes lige du skal feje for egen dør først
Hr agent 3773
Hvem er det nu lige der stikker snotten i alt

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 13:35

briani -> Er der nu også kommet en Ramses forening? Dén må vi strax have afskaffet : http://home19.inet.tele.dk/falf/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:39

Du kan rende mig Brian. Din seriøsitet er ikke en skid værd.

Hvis det skulle være smuttet for dig er din bon-kammerat Ram slet ikke med i det her cirkus.

BFI er desværre ikke min opfindelse, den er du nødt til at takke Frida for.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 13:46

Hr agent 3773

Jamen din seriøsitet giver jeg heller ikke en pind for.

Du må godt brokke dig over dobbeltprofiler jeg må ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 13:51

Drenge -> Kategorien er VITTIGHEDER ! ...men det er da også lidt sjovt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 13:56

Fakta er Brian:

Du skriver side op og side ned om en stor overraskelse. Kører i ring, og har fundet de vise sten. Du slæber rundt i flere dage, og har ender op med 0 og niks. Vi så aldrig nogensinde et eneste bevis Brian. De gummihoveder vi har med at gøre her, bærer sig så åndsvagt ad at selv lille jeg, kan se de bare laver ballade.

Der har du forskellen Brian, jeg væver ikke rundt og bøvler og ævler. Jeg reagerer.

Iøvrigt har jeg da vist ikke lommenteret, din brokken over dobbeltprofiler - dem bryder jeg mig heller ikke om. Jeg kommenterede derimod alt dit vrøvlen rundt, istedet for at du var kommet frem med hvad du havde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 14:00

E=M*C^2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 14:10

Hejsa igen 3773

Jamen så ser jeg da ingen grund til at du bliver ved med at kalde mig for FBI-BFI

Du har ret i at den omtalte tråd kørte i mange dage,fordi at jeg ligesom dig have en stærk mistanke
Men efter jeg have gennemlæst en del kommentarer fra Frida rundt omkring på kandu,kunne jeg da godt se at de omtalte personer ikke var de samme,hvilken jeg også undskylder til allersidst.
”jeg kom frem med hvad jeg have”

Jeg hader lige som dig dobbeltprofiler herinde,når der snydes med dem indbyrdes
Har opdaget en del i min lange tid herinde-og hver gang har jeg sendt kandu en e-mail om dette
Fordi jeg syntes at sådan noget skal stoppes omgående.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:24

Jeg synes ikke jeg så noget dementi fra dig Brian, men skidtet var også noget ustabilt i perioden, kan man så sige til dit forsvar.

Og hvis du grundlæggende er enig med mig fatter jeg ikke, at hver gang nogen skubber til dig, meldes de ind i din "Ramses klub"! Hvem stod iøvrigt bag den gang gylle, Brian?

Jeg gør iøvrigt som dig. Giver de fjolser en melding når jeg opdager fusk. Bliver de ved, ryger der en mail til Kandu. Såehh hvad er det lige jeg har gjort forkert her?

Den her gut, var desuden utrolig ihærdig, og var blevet kastet ud i rallet med en fup-profil. Så fortsætter han guddødemig med hans bæ. Derfor denne lille vendetta, andet er der skam ikke idet.

PS: Brian du må indrømme at BFI-joken er ret sjov eller hva'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:26

Se tippet Brian, jeg var ikke på galt spor.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 14:28

Godt gået

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 14:33

Hej 3773

Du skal ikke acceptere min kommentar som et svar, da jeg er nemlig ligeglad med point

Ha' en god dag!

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1 point
Dato : 08-10-03 14:36

Hejsa igen 3773

Ja jeg har lige læst den-GODT GÅET

Citat
http://www.kandu.dk/dk/spg/23313

Hejsa
Ram2 og Frida
Jeg er ikke bleg for at indrømme når jeg tager fejl,efter en gennemgang af fridas kommentarer rundt omkring på Kandu,kan jeg godt se nu at jeg har taget MEGET MEGET fejl,ved at beskylde jer for at være en og samme person.
Så derfor vil jeg gerne sige undskyld til jer begge.
Så kan i så vælge om i vil tage imod den eller ikke
Mvh Brian

Jo jeg kunne god se det sjove i BFI-joken,men når den bliver brugt flere gange så syntes jeg det sjove går af.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-10-03 14:47

Jamen, så er alt jo godt igen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:51

Okay Brian, havde ikke set den.

Har da kun mobbet dig ca 2 -3 gange.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 14:54

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 14:58

Hejsa igen 3773

Det var næsten alt for meget,den ene point kan jeg næsten ikke tage imod

MVH og en forsat god dag
BFI

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-10-03 14:59

Hovsa prøver lige igen

MVH og en forsat god dag
BFI

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-03 15:09

Jeg vil ikke knaldes for kreativ pointfuskning Brian. Iøvrigt er du foran mig og behøver ikke flere point, bare lige sådan du ved det. Iøvrigt lå der heller ingen spørgsmål idet, som du har svaret på, vel?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 15:10

Super - sådan skal det være -

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-10-03 15:11

Hov det skulle være denne -

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-10-03 17:12

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-10-03 17:38

Øhh Hallo!!!
BFI var bestemt ikke ment som noget negativt
Troede eller rettere tror stadig - at Brian arbejder for
"British Film Institute"

Mvh
Frida.