/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Synkronisering?
Fra : food_life
Vist : 331 gange
400 point
Dato : 05-10-03 07:55

Efter dagens arbejde på den bærbare tilsluttes den hovedkomputeren via netkabel - hvorledes synkroniserer man eksempelvis mappen DOKUMENTER?

MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-10-03 08:31

Jeg mener at man i winxp kan gå ind i mappen dokumenter derefter under funktioner og vælge synkroniser!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 05-10-03 11:46

Jeg har endnu ikke haft held til at finde et program det lever op til min forventninger så derfor har jeg lavet en lille bat fil.. som kopiere min mappe programmer over på min stationære

Rem copy
net use Z: \\big\e$
D:
cd programmer
Xcopy *.* Z:\programmer /S /Y
Net use z: /delete

Hvis du har problemer med at ratte det til så skriv

Kommentar
Fra : 1sidelmann

Dato : 06-10-03 22:33

Hvad er det for et styresysten du har?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 10-10-03 13:21

XP på begge maskiner!

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 400 point
Dato : 12-10-03 15:06

Hej food_life
Hvorfor bruger du ikke bare rejsetaske, det er jo lige den funktion den er beregnet til.
slå op i windows hjælp for information om rejsetaske

MVH.
EXTERMINATOR

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 12-10-03 16:49

Hej exterminator

Vi er meget på rette spor er nu kommet så langt at jeg forsøger at synkroniserer; men den skriver at de skrivebeskyttede filer ikke blev opdateret - jeg kan ikke se at filen er skrivebeskyttet, så hvad kan problemet være?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-10-03 17:32

hvis du har filen åben i et andet prg. så er det ikke muligt at opdatere den
MVH
EXTERMINATOR

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 12-10-03 19:23

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-10-03 20:17

Det var da så lidt food_life

MVH.
EXTERMINATOR