/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Windows medio player 9.0
Fra : 19431225
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 04-10-03 17:15

Hej
Først undskyld hvis spørgsmålet ikke er stillet det rigtige sted, men jeg kan ikke finde hvor jeg ellers skal spørge.
Mit problem med windows medie player er følgende.
Jeg har en masse musik liggende på mit D drev, og vil gene have dem kopieret over i windows medie player's mediebibliotek. Det er let nok når man går i filer, mediebiblitek, tilføj fil til afspillingsliste. Men jeg kan kun kopirere en mappe med musik af gangen. Hvordan kan jeg kopiere alle mapper på en gang, når jeg kun kan tage en mappe tager det meget lang tid. Jeg har ca, 200 mapper, så derfor vil det være en kæmpefordel at kunne kopiere alle samtidigt.
Er der nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-10-03 17:52

Du går ind under "rediger" og "marker alt" og copy, og så indsætte filerne i det bibliotek på C-drevet du ønsker. Alt i eet hug.

Good luck

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-10-03 19:29

Filer, føj til mediebibliotek, brovse, Hold shift nede medens du klikker på øverste og nederste mappe.
I virkeligheden kopiers numre/biblioteker ikke i medie player, der laves kun genveje, dvs. hvis du fjerner dine mapper på D-drevet senere, så kan de ikke spilles.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-10-03 21:13

Helt klart er du under alle omstændigheden nød til af "lave" nye afspilningsgenveje, men det kan man få medioplayeren til at gøre selv ved at den selv søger efter waw/mp3 eller hvilken musikform man har.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 06-10-03 08:42

tak pallebhansen. det fungerede

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-03 20:11

OK det er da godt at nogen kan få gavn af andres erfaring.
19431225 du skal jo lukke spørgsmålet og give mig point for det.
Hej fra Palle Hansen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 07-10-03 09:19

hej pallebhansen
hvordan lukker jeg og giver point, jeg er ny så det har jeg ikke prøvet før

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 15:15

Over svaret hos den person du vil give point, skulle der ud til venstre stå accepter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 23:47

Ved svaret hos den person du vil give point, står der kommentar. Ude til højre ud for kommentar, står der accepter svar (eller lign.)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:23

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 23-12-03 11:15

Tak for svaret pallebhansen.