/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ULTRA billig genopfyldning af printpatro~
Fra : ram2
Vist : 740 gange
1 point
Dato : 03-10-03 12:54

Er print-patron forhandlerenes gyldne tider forbi????

Har d. 30 sep. sendt en tom farve og en tom sort print patron til: www.genfyld.dk
og har idag d. 3 okt. modtaget dem retur - genopfyldt.

Lidt spændt på om systemet fungerede, satte jeg dem i min HP psc 950 - lavede en rensning af printhoveder - printede testside ud - og det virker.

Pris for 2 patroner incl. returforsendelse 130,00 kr.
Og det koster jer 20 kr. at fremsende pakken, så vi taler om 75,- pr. patron.

Man kan få det endnu billigere, hvis man selv gider rode med at fylde patronerne - men der sagde jeg fra. Gider ikke rode med det svineri.

Nu kan de autoriserede forhandlere pakke deres ågerpriser sammen, printpatroner er ikke mere en udgift der belaster budgettet.

Negative følger:

Hvis du har en printer der er så ny, at den er omfattet af en garantiordning, påberåber producenten sig, at da du ikke har brugt originale dele, dækker garantien ikke mere.

Dette skulle dog kunne omgås, ved at sætte et ikke genopfyldt sæt eller enkelt patron i, inden indlevering til reparation.

Ink-level vises som nul, når genopfyldte patroner isættes. Nogle maskiner skulle kunne "narres" til igen at måle blækniveau, men jeg gider ikke rode med det - jeg skifter jo bare når de løber tomme

SÅ her får I den fulde adresse: www.genfyld.dk

Sendes til
Samson / Genopfyld Aps.
Helledivej 9
9490 Pandrup

Att. Helle / Tlf. 4052 0593

Jeg har ikke oprette dette som tip& trick, for så kan I spørge hvis der er noget I er i tvivl om (og jeg kender svaret)

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 11 point
Dato : 03-10-03 13:21

Hejsa.

Gælder det kun for blækprint eller kan man også lave det nummer med laserprintere??

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-10-03 13:54

> kvolsgaard.

Ups - det ved jeg ikke - men prøv at ringe til Helle - hun er en gæv nordjysk dame, der sikkert kan besvare dit spørgsmål.

Kan du ikke finde din printer på deres hjemmeside?? En grund mere til at ringe til Helle.

mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-10-03 15:20

> kvolsgaard.

Hvis du får et svar fra Helle på www.genopfyld.dk - så læg dit svar her og evt. i Tips & Trick, så andre evt. kan få glæde af det.

mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 06-10-03 16:25

>kvolsgaard.

Så har den vist stået længe nok.

Vi lukker & slukker

Mvh
Ram