/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan ændres mine ikoner?
Fra : qviim
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 02-10-03 20:41

www.home1.stofanet.dk/qviim

sådan ser mine ikoner på skrivebordet ud??? Hvor ændrer de sig ikke så de passer til baggrunden???? sådan at "boksen" bag bogstaverne vill være hvid?? Der er også en kant rundt om ikonerne hvordan får jeg dem væk???

Qviim

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-10-03 21:50

Hvilket styresystem bruger du?

I XP højreklikker du på skrivebordet, vælger egenskaber og går ind på den fane der hedder Skrivebord.

Ude i højre side kan du vælge bagrrundsfarven på dine ikoner

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 02-10-03 23:29

det hjælper d ikke hvis jeg har en spraglet baggrund!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-03 00:21

Jeg har haft samme problem og løste det ved hjælp af
freeware-programmet Desktop Architect, som du kan hente her:
http://www.bildschirmschoner.de/tools/content/DContent0548.html

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-10-03 11:05

Det er sandt det ikke hjælper på en spraglet baggrund, men dit spørgsmål gik på at få baggrunden på ikonerne gjort hvid

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-10-03 11:28

Du kan måske prøve et af disse to scripts,læs hvad der står i toppen af siden
klik på nedestående tekst>
linie 195.Restore Desktop Icons and Taskbar
eller
linie 246. Restore Show Desktop Icons Context Menu

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 03-10-03 14:30

Så... har fået hjælp fra Xperten og svaret var meget enklere end det i har sagt.....

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-03 14:41

Forklar forklar,del af din ny fundene viden
Manse9933

Kommentar
Fra : qviim

Dato : 03-10-03 15:06

Jeg skulle bare... højreklikke - Arrange icons by - Og så skulle jeg slå "Lock web items on desktop" fra...

Godkendelse af svar
Fra : qviim

Dato : 03-10-03 15:11

Du svarede jo ikke på det men du har svaret på en masse andet...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-10-03 15:52

nå,men tak for det qviim,det havde jeg ikke regnet med,det er jo også snart jul

Manse9933