/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Design view
Fra : hatmand
Vist : 376 gange
200 point
Dato : 30-09-03 11:18

Hejsa.
Når jeg har DW foran mig, kan jeg kun se koden. Selvom jeg skifter mellem code view og design view sker der intet. Selve - skal vi kalde det - sitet er ikke at se i design view.

Hvad kan det skyldes.

Kommentar
Fra : Unikum

Dato : 30-09-03 12:52

Enten er der en fejl i programmet eller også gør du et eller andet forkert !...
Er du kendt med DW ? Eller er det nyt for dig ?

Det KAN jo være der er en eller anden lille ting du lige har overset. c",)

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 30-09-03 12:55

Er en smule kendt med DW, og har ikke haft den slags bøvl før. Det har tidligere virket upåklageligt.

Kommentar
Fra : Unikum

Dato : 30-09-03 12:59

Hmm..... Jeg har ikke selv været ude for det før..... Jeg har brugt programmet en del ellers.....
Selv havde jeg fjernet programmet og installeret på en frisk..... Det tager jo ikke mange minutter.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 05-10-03 01:02

du kan kun se HTML-filer i design view.

//Anne

Kommentar
Fra : hatmand

Dato : 05-10-03 20:23

Hej igen.

Jeg har lokaliseret fejlen (tror jeg) til at være manglende marquees som en venlig veninde mente var en fejl. Er bare ikke helt klar over hvor de skal sættes ind igen.