/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton Antivirus Auto-update ???
Fra : TGR
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 28-09-03 16:17

Jeg har "Norton Antivirus Proff. edition / v. 9.05.15". Det kører konstant i baggrunden. Det er
sat til "Live-update", men bliver IKKE opdateret (jeg har TDC/ADSL). Klikker jeg manuelt på Liveupdate,
opdatere den. Men hvorfor sker dette ikke automatisk ???

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 28-09-03 16:46

Godt spørgsmål.... Nu om dage hedder det vel Norton Antivirus 2002 (som jeg selv har) og Norton Antivirus 2003 ???

Auto-update virker i disse to ovennævnte versioner... Har du måske en firewall hvor du ikke har givet automatisk adgang til Liveupdate modulet???

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Godkendelse af svar
Fra : TGR

Dato : 23-11-03 13:52

Tak for svaret h_blunck.