/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Bøger om netscape og explorer
Fra : maim
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 31-01-02 14:29

Hej jeg ville høre om der var nogen af jer der kender til nogle gode bøger, som beskriver hvad man skal tage højde for når man skal lave en hjemme side som både virker optimalt i netscape og i explorer.

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 31-01-02 15:55

Hej

IDG-forlaget har næsten alt indenfor PC-hæfter,--til billigr penge : http://www.idgforlag.dk/

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 60 point
Dato : 31-01-02 15:58

Jacob Nielsens bog "Godt webdesign" er simpelthen bare god, men koster (desværre) 549,- kr. Ellers er der Webside Håndbogen til 200,- kr og laver du hjemmesider i FrontPage ja så kan du købe de små hæfter til 59,- kr. De fortæller dog ikke så meget om hvordan man laver en hjemmeside optimalt til både Netscape og Exploror. Men har du ikke lige råd til Jacob Nielsens bog til 549,- kr. ja, så kan du måske låne den på biblioteket.

Kommentar
Fra : maim

Dato : 01-02-02 09:33

joo, jeg kender godt "godt webdesign" men jeg tænker på, eller leder efter en bog som er fokuseret på forskellene mellem explorer og netscape, og hvad man skal tage højde for når man laver kode, for at få det helt optimalt i begge browsere.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-08-03 20:41

prøv at gå på biblioteket.

"maim" <maim.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:kvb68.4500$m6.347686@news000.worldonline.dk...
> Hej jeg ville høre om der var nogen af jer der kender til nogle gode
> bøger, som beskriver hvad man skal tage højde for når man skal lave en
> hjemme side som både virker optimalt i netscape og i explorer.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>