/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD Recorder
Fra : johnl
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 25-09-03 10:51

Hvor finder jeg sådan en der kan kører sammen med xp så jeg kan styrer min dvd skive

mvh
Johnl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-03 14:08

Mener du brænde en cd, eller afspille en cd?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-03 14:11

Mener du brænde en dvd, eller afspille en dvd?
Nero 6 kan bruges til DVD brænding. www.nero.com og mediaplayer kan bruges til at afspille en DVD kræver dog i de fleste tilfælde at man skal hente nogle codecs på nettet.

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 25-09-03 14:25

Jeg har en DVD Writher 300i fra HP, der fulgte Record now programmet og DLA med. DLA gør sådan at man kan skrive og slette lige som det var et extra Drev på en DVD skive.
og så en selvfølge at programmerne til at rediger og se DVD film.
NB. Bruger man DLA skal man ikke installere Nero da Nero og DLA ikke kan køre sammen.
Mvh hj3

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-03 21:21

næh så skal du jo nok bruge record now!

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 25-09-03 23:19

Det er til at afspille DVD

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-09-03 09:10

Så kan du bruge mediaplayer! eller søg efter fosi på google, gå ind under den side der hedder programz og download powerdvd!

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 26-09-03 12:54

Jeg har prøvet at downlode fra det program men det kan jeg ikke den prøver at skifte side og ikke merer og jeg har prøvet at slå norton fra også.

mvh
johnl