/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Kan ikke komme på hjemmeside
Fra : Nordania
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 25-09-03 08:29

En bestemt hjemmeside vi tit bruger kan vi nu pludselig ikke komme ind på, fra den ene af vores computere, fra den anden computer er ingen problemer. Men når jeg prøver at komme ind ser det lidt mystisk ud, for der står på siden " M@TRiX owns your bOX ".
Har nogle prøvet det samme ???

Accepteret svar
Fra : balli23

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-03 11:55

Der er nogle Cybercity-server der er blevet hacket, du kan læse mere om det her:
http://www.virus112.dk/index.php?page=artikel&artid=777

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-03 12:00

Som balli23 ganske rigtigt siger så er jeres domæne blevet hacket. Tag kontakt til cybercity.

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-03 12:02

Ok, læser lige at det ikke var jeres domæne, men grunden til at den ene pc kan komme ind og den anden ikke kan er at hjemmesiden på den ene pc ligger i cache og det er en gammel side den viser.

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 25-09-03 13:31

Vil det sige at jeg har fået virus ?
Så hvad gør jeg nu

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 25-09-03 13:39

Nej det er siden der er blevet hacket du vil ind på og du bliver nød til at vente til den kommer op at køre igen!!

Det har ikke noget med din PC at gøre, det er sitet.

Godkendelse af svar
Fra : Nordania

Dato : 25-09-03 16:48

Tak for svaret balli23.

Kommentar
Fra : balli23

Dato : 25-09-03 23:09

Det var så lidt, bare du kunne bruge det.

MVH Balli23