/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Brevpapir ?? E-mail baggrund ?
Fra : NUGGA
Vist : 1016 gange
60 point
Dato : 22-09-03 23:33

Er der nogen der kan hjælpe mig...
Jeg skal have sendt en invitation ud. Jeg har nu prøvet at gemme mit billed på 6 forskellige måder inde under photoshop, derefter som brevpapir inde under outlook expres, men modtageren kan stadivæk ikke se billedet.
Jeg følger anvisningerne nøje, og har prøvet at gemme som jpg. gif. og html fil, men uden hæld.

Hvad er det jeg gør forkert, er der noget jeg har overset?

Med venlig hilsen Mette
konge@tdcspace.dk

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 23-09-03 00:01

Umiddelbart kan jeg ikke "se" du gør fejl, har du prøvet at sende til dig selv? Eller evt. nogle af de nogle af de "originale" som jo findes under formater - og der er ved der du sætter brevpapir/billedet op, når du har valgt (ny meddelelse)?

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 23-09-03 00:02

Undskyld je stammet lidt

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 23-09-03 00:10

hejsa, såvidt jeg ved skal man bruge HTML format for at bruge brevpapir og derefter oprette brevpapir.
jeg kopierede lige fra Microsoft outlook hjælp dette:

Klik på HTML i boksen Send i dette meddelelsesformat.

klik på Vælg brevpapir, og klik derefter på Opret.

Håber det hjælper dig videre

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 23-09-03 00:13

Tilføjelse til Outlook express:
her er hjælpen , ellers kan du søge i hjælpe funktionen om opret brevpapir.

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Meddelelse.
Klik på Opret nyt under

Kommentar
Fra : NUGGA

Dato : 23-09-03 08:36

Jeg er ked af at sige, at det ikke virker. Jeg havde prøvet jeres forslag før, bare ikke under instillinger osv... men lige vidt.
Kan det være at fejlen ligger der hvor jeg gemmer som html fil ( save for web ) i photoshop ?
Jeg håber, der stadivæk er hjælp at hente derude.. ;)
Tak fordi i var så hurtige til at svare.

Med venligst Mette

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 23-09-03 10:05

Du skriver at du har prøvet...
Vil det sige at du heller ikke ved:
Ny meddelelse/formater/brevpapir kan anvende nogle af de standard baggrunde der ligger i outlook express?

Kommentar
Fra : NUGGA

Dato : 23-09-03 22:36

jeg har ikke prøvet at sætte et allerede eksisterende brevpapir ind på en mail.... men det er egentligt heller ikke det der er problemet.
Jeg har jo lavet et billed selv, som jeg vil have, som baggrund til min invitation.
Jeg kan bare ikke få den til at hænge ved, når den sendes videre.

Der er ikke blevet nævnt noget endnu, som jeg ikke har prøvet.....og alt der er blevet nævnt har jeg også prøvet :)
Hvad gør man..... jeg tror simpelthen at jeg skal finde en der kan guide mig fra start til slut, gem billed til send billed.

Med venligst Mette

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 02-10-03 23:30

Hvad med at glemme Outlook og prøve Incredimail

www.incredimail.com

Det er fantastisk og med masser af muligheder som lyd, animationer og meget mere

Kommentar
Fra : NUGGA

Dato : 05-10-03 18:36

Det er egentlig også en god ide, men jeg har fornylig slettet noget lig./eller den samme? det var noget af det mest irriterende, når man skulle tjække mail. Det tog en krig for computeren at hente post osv.... så den vil jeg helst undgå :)

Det ser lidt sort ud for mig...... og invitationerne skal sendes snarest.

Håber stadivæk på der findes en der kan hjælpe.

Med venligst Mette

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 06-10-03 02:35

Det lyder underligt - hos mig kører det som en drøm og jeg har brugt det 4-5 år

Har også en íde om at adressebogen ikke er så interessant for hackere, da programmet jo ikke er så udbredt som Outlook/Express

Hilsner/Ann

Accepteret svar
Fra : lillemig

Modtaget 60 point
Dato : 06-10-03 12:59

Af (nød) kunne du jo lave "indbydelsen " helt færdig i PS og så simpelthen sende den som et billede, bare lige hej! Og så indsæt den komplette indbydelse! http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/bla-bla.jpg
Når jeg skrev om de (originale) virkede, kunne du prøve at overskriver eet af dem... der hvor de ligger, med din *.htm, altså hedden een "Ivy.htm" kalder du din det samme og overskriver så originalen.

Kommentar
Fra : NUGGA

Dato : 13-10-03 08:32

Jeg gav op og sendte den ud som en vedhæftet fil...... men jeg vil da lige prøve det Lillemig foreslår i det sidste brev.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 17-10-03 23:34

Hejsa

Skal du lave nogen invitationer der sparker røv i alle retninger. Skal du glemme alt om
Outlook Expres og i stedet for downloade programmet "IncrediMail"
Det er sjovt, det er nemt, godt design og kan lave invitations-laout med et snuptag?

Så gå ind på dette link og download IncrediMail: http://www.incredimail.com/english/

MVH Agent2002

Godkendelse af svar
Fra : NUGGA

Dato : 24-11-03 19:49

Tak for svaret lillemig.