/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer
Fra : Try_to_help
Vist : 323 gange
80 point
Dato : 18-09-03 21:08

Jeg ville høre om der et et sted hvor man styre at internet explorer skal bruge eksempelvis port 81 til kommunikation i stedet for den originale port 80??

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 18-09-03 21:49

Kontrolpanel > Vetværks og internetforbindelser > Telefon og modemindstillinger >

vælg modem ... egenskaber > avanceret > avancerede portindstillinger

Mvh Erling

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 20-09-03 16:46

tak men det er desværre ikke modem jeg bruger...

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 20-09-03 18:46

Måske du kan sige at du skal benytte en proxy server, og at den skal køre på en anden port.
Dog så ved jeg ikke, om du kan undlade at sætte en adresse på selve proxy serveren.

Eller leder du efter informationen at man kan skrive "kolon og port nummer" efter en web adresse, for at få http:// protokollen til at køre på en anden port?
fx www.yahoo.com:81

mvh. Per