/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
ir i kaburator
Fra : fran32
Vist : 709 gange
200 point
Dato : 16-09-03 07:26

Hej
Er der nogen der ved hvordan man fjerner ir indvendig i en kaburator

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 210 point
Dato : 16-09-03 08:52

Hej Fran32

Mon ikke en eddikesyre på 32 % er i stand til at fjerne det skidt uden at der øves vold på "systemet". Det tror jeg på.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 16-09-03 10:55

Hvis kaburatoren skal være blank og glat indvendig, ville jeg bruge ståluld.
Stålulden kan vikles om en fek's en blyant og til de små huller et dyse rensesæt fra en CO2 svejser.
Mvh hj3.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 12:02

Hej kandu.dk spørger. Her kommer et af mine standardindlæg.

Indlægget er affødt af mine åbenstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det jer er involveret i.

Du har spurgt og fået eet eller flere svar. Det er almindelig høflighed, at reagere på indlæggene, så jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.

Venlig hilsen fra

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : fran32

Dato : 26-09-03 12:53

hej
det er rigtigt det har jeg glemt

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 28-09-03 21:52

Hej igen kandu.dk spørger. Da du tidlige har tilkendegivet at du ville lukke tråden vil jeg lige minde dig om at det ikke er gjort endnu.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 30-09-03 07:54

Hej igen kandu.dk spørger.

Da du tidlige har tilkendegivet at du har fået løst dit problem og at du derfor ville lukke spørgsmålet vil jeg lige minde dig om at det ikke er gjort endnu.

Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra

Sren i Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : fran32

Dato : 30-09-03 08:05

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 30-09-03 08:11

Halløjsa Fran32 !

Det var en hurtg reaktion. Godt gået og i øvrigt tak for points.
Fortsat god dag.

Sren i Rskilde