/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Måske gør jeg det Måske ikke,hvem ved
Fra : briani
Vist : 331 gange
1 point
Dato : 15-09-03 11:52

Hej alle Kandubruger
Da jeg åbenbart ikke kan få et svar fra kandu,på mit spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/21693
hvorfor kalder man det lodtrækning
når det altid,med mindre man har vundet før
er den der ligger øverst på top 10 listen,der vinder præmien.

Overvejer jeg stærkt i skrivende stund
Selv at finde,næste månedes (Oktober) vinder
Årsagen til at jeg ikke vil vælge denne månede er
At kandubrugeren erling_l ligner den helt klare vinder i denne månede
Så det ville ikke være fair over for ham at begynde nu.
Og med mine mange ledige point
Er jeg 100% sikker på at det kan lade sig gøre.

Sååååååååååååååååå Kandu
Kommer der ikke snart et svar
Ja så er der ikke langt fra ord til handling.

Mvh
Den stædige og måske gavmilde
Brian

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 12:13

Ok Lad den bruger der har flest POINT vinde månedens præmie. Prop så alt det der med flest point. Det er jo klart hvis en bruger har været med i Fx 2år skulle han/hun jo gerne have flerer point end en der kun her været med Fx i en månede. Drop alt det der med POINT. LÆG ALLE KANDU`S BRUGER I EN DATABASE TRYK PÅ KNAPPEN. DEN DER KOMMER FREM PÅ SKÆRMEN HAR VUNDET. ENKELT OG LIGE TIL. ELLER KOM MED ET BEDRER FORSLAG.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 12:36

Hejsa Wal
Nu har det jo ikke så meget at gøre med hvor længe man har været kandubruger
Da det jo ikke er de antal superpoint man har på nuværende tidspunkt,man bruger til at finde vinderen
Men kun de superpoint,man har optjent i månedens forløb
Der tæller med.
http://www.kandu.dk/dk/premie.asp.

Mvh
Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 12:42

>wal

[citat]
Det er jo klart hvis en bruger har været med i Fx 2år skulle han/hun jo gerne have flerer point end en der kun her været med Fx i en månede
[/code]

Sådan hænger det ikke sammen. Kun de point man har optjent i den aktuelle måned, kan bruges til at vinde månedens præmie med, hvis man egenhændigt skal vinde. Altså har gamle som nye brugere samme muligheder. Hvilket du også burde vide efter 8 mdrs. medlemskab.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 12:59

>wal.

Sorry, hvis du opfatter den sidste sætning som belærende (man kan jo næsten ikke andet), men det var ikke sådan ment. Først da jeg så det på Kandu så jeg at det kunne opfattes sån'.

Men nu har du da fået essensen af pointsystemet 2 gange, så må det da være rigtigt, hvad Brian og jeg skriver.

Ram

Accepteret svar
Fra : mrhan

Modtaget 1 point
Dato : 15-09-03 13:12

Hej Briani

Nu er der snart så mange klage mål over kandu osv.......Hvis du rigtigt skal ramme hovedet på sømmet burde du vel egentligt oprette dig selv som ny bruger og overføre point til dig selv... ... På den måde rammer du vel efterhånden 2 ud af de ca 4 klageindlæg jeg lige har læst.........Lad os se hvad der så sker

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 13:12

Ok det er også rigtigt Hilsen Wal.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-09-03 13:32

>mrhan

Øv... nu skal du ikke gi' Brian gode ideer - det var den plan jeg havde sammen med 3773

Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-09-03 13:45

Hejsa
Jamen ram2
Så må vi da bare lave en fælles plan
Hvis vi tre (Ram2-3773-og undertegnet)
Hjælper hinanden med diverse spørgsmål,stillet af os selv selfølgelig
Så skal vi sku da nok få en præmie alle tre
Vinderen i oktober: Ram2
Vinderen i november:3773
Og så snupper jeg December
Og fordi mrhan gav os denne geniale ide
Så må vi heller lade ham vinde i Januar
Mvh Brian

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 13:53

HA HA Hvad nu hvis kandu drejer nøglen OM inden i når så vit.

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 13:53

HA HA Hvad nu hvis kandu drejer nøglen OM inden i når så vit. Hilsen Wal

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 15-09-03 14:44

Hejsa.....
Tror nu nok kandu vil lukke skidtet inden, men ellers er det da en sjov ide.......Om ikke andet giver vi da kandu en god grund til at ændre lidt på reglerne.......En eller anden reaktion må vi da kunne forvente..???

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : wal

Dato : 15-09-03 14:48

Lad os nu se. Hilsen Wal

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 12:32

Tak for svaret mrhan.