/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Slet kalender i Outlook 2000
Fra : BentAgent
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 15-09-03 11:06

Hvordan sletter jeg alle kalenderdata i Outlook 2000, uden at slette alle mine private mapper?
Jeg har forsøgt med ar slette mine .pst filer

Accepteret svar
Fra : Per.Frederiksen

Modtaget 60 point
Dato : 15-09-03 12:40

Alle de aftaler der måtte ligge ud i fremtiden, dem bør du kunne se, og derefter slette.

Alle de aftaler der måtte ligge i fortiden, dem kan du fx. AutoArkivere til en anden .pst fil, og så slette den nye .pst fil. Du vælger egenskaber for kalenderen, faneblad AutoArkiv, og sætter tiden ned til fx. 1 dag.

mvh. Per

Godkendelse af svar
Fra : BentAgent

Dato : 02-09-04 22:11

Tak for svaret Per.Frederiksen.