/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Studiebøger købes
Fra : majbritt05
Vist : 351 gange
200 point
Dato : 14-09-03 17:44

Hej.

Jeg søger disse studiebøger. Er der mon nogen her, som vil sælge disse brugte?
De skal helst være i pæn stand og uden for mange overstregninger.
Desuden må det meget gerne være i Aalborg området eller Himmerland.

Der er tale om følgende bøger:

Økonomisk Styring Og Virksomhedsanalyse
Mfl. Holm-rasmussen
ISBN 8761604046
Udgivelsesår 2002

Assertions-træning
Torben Hanson
ISBN 8741872371

Grundbog I Statistik
Mogens Lønborg

Dansk Økonomi I Tal
J. Blomhøj
ISBN 8777839447
Udgivelsesår 2000

Statistisk Tiårsoversigt
ISBN 8750112732
Udgivelsesår 2003

Organisation
P.E. Christiansen
3. udgave

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 14-09-03 18:40

Hej Majbritt05

Jeg har godt nok ikke de bøger til salg, som du søger, men har du prøvet at kigge på www.pensum.dk ? Jeg har slået dine bøger op, og flg. 3 er til salg brugt:

Økonomisk Styring Og Virksomhedsanalyse
Mfl. Holm-rasmussen
ISBN 8761604046
Udgivelsesår 2002

Grundbog I Statistik
Mogens Lønborg

Dansk Økonomi I Tal
J. Blomhøj
ISBN 8777839447
Udgivelsesår 2000

De fleste der handler gennem pensum.dk, indbetaler pengene til sælger, og får bogen tilsendt... og lad dig ikke skræmme af portopriserne, de passer overhovedet ikke... de fleste er også til af få ned i pris.

Det er da et forsøg værd!

Mvh
Zenia

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 11-10-03 15:05

tak. men hvordan kan jeg være sikker på, at jeg rent faktisk får bogen tilsendt? Det kan jo godt være mange penge at have ude, hvis jeg ikke får bogen.

Kommentar
Fra : tinaforever

Dato : 30-01-04 16:21

Bed dem om at sende bøgerne anbefalet, så betaler du ved modtagelsen