/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mp3 til windows media...
Fra : moello
Vist : 433 gange
200 point
Dato : 11-09-03 22:11

Hjæææælp. Ja så fik jeg det her tip top smarte program der kunne konvertere mp3 filer til windows media-fil. great det fylder mindre.Men men men, nu er der sket det at når jeg skal brænde en cd med musik som tidligere var mp3 men nu er win media så er lyden mildest talt underlig. Lyder som en lp spillet på langsom hastighed. Hvorfor nu det? Jeg bruger nero, og har tidligere brændt mp3 musikfiler uden problemer, men nu driller de her windows media filer altså. Da jeg har en masse musik liggende på HD som jeg jo gerne vil ha ned på en cd, er det grænseløst irriterende. Jeg kan sagtens afspille dem på pc'en men den kan jeg jo ikke rigtig tage med ud at cykle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-03 22:24

Har programmet ikke en FAQ hvor der står hvordan du skal gøre? Hvad er det forøvrigt for et program? Understøtter din bærbare CD afspiller forøvrigt windows media filer?

Kommentar
Fra : moello

Dato : 11-09-03 22:34

problemet har alrdig tidligere været at brænde cd'er. Kun nu hvor jeg har konverteret dem om til windows media....Og ja discman'en kan læse dem, hvis jeg bare kunne få dem erned i en stand der er til at holde ud at lytte på. FAQ'en hjælper mig ikke, derfor dette forum....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-09-03 23:03

hvis du bruger nero6 kan du hente et gratis wma plugin her http://www.nero.com/en/wma-plugin.php

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 11-09-03 23:14

Og her til nero 5.5 http://www.sharewaremusicmachine.com/smm/programs/Nero_WMA/download.shtml Du skal trykke på USA yderst til højre

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 00:27

Jeg bruger Easy MP3 til den slags (duer også den anden vej). Du kan hente en shareware version her http://www.tucows.com/preview/307104.html

Mvh Erling

Kommentar
Fra : moello

Dato : 12-09-03 11:34

Hmmm, altså jeg har tjekket den her Easy Mp3 ud, men umiddelbart kan den ikke konvertere fra windows media lydfil til Mp3? Eller også er det ig der ikke forstår hvordan. Den der plug-in ting hvad gør den?
Møllo

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 11:49

Det kan denne direkte fra cd elle mappe på pc'en>
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm
Gå in på codec centralen og vælg de codec du har brug for,grim men hurtig og effektiv.
gratis.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 11:51

fra win media filer til mp3 og omvendt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 12:45

Den der plugin ting gør at du kan brænde windows media filer til en cd fra Nero!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 12:53

Det kan man jo bare bruge windows media player til,den kan selvfølig brænde win media filer men også mp3 filer,jeg har nero men win MP 9 brænder lige så
godt.

Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 13:13

Ja det er rigtigt Manse, men nu skriver moello i sit spørgsmål, at han bruger nero, så synes jeg ligesom det var relevant at finde et plugin filter så han kan blive ved med at bruge nero!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 13:19

tedd,du har ret,det var såment bare ment som en kommentar,til hele brænderriet,ingen kritik herfra.

Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 13:35

Bare for at tage min gamle mor som eksempel. Jeg foreslår tit og installerer nye (og bedre ) programmer på hendes computer , Meeen den går ikke! Hun vil bruge hvad hun er vant til, ellers kan hun simpelthen ikke finde ud af det, eller osse har hun ikke lyst til at sætte sig ind i et nyt program! Så det må jeg jo respektere!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 14:17

Nåå mener du at jeg ikke gider at sætte min ind i et nyt program,jeg kender
nero6 ud og ind,men skal jeg brænde en musik cd hurtigt,så bruger WMP9,simpelt og let,ingen tyk mave der,har haft nero siden mit første brænder drev.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : moello

Dato : 12-09-03 16:24

Tak for svaret tedd.Nu virker alt som det skal

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 19:29

Goodie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 19:31

Næh Manse *L* Jeg mener andre mennesker