/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Layout på udprint fra Outlook Express
Fra : rcn
Vist : 725 gange
25 point
Dato : 24-01-02 11:16

Når jeg printer mine mails ud, går teksten helt til kanten af papiret.
Hvordan justerer jeg magnerne og layoutet?

Rikke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-01-02 12:07

Thu, 24 Jan 2002 10:15:36 GMT, skrev "rcn" <rcn.news@kandu.dk>:

>Når jeg printer mine mails ud, går teksten helt til kanten af papiret.

Prøv i Outlook Expressgruppen, se signatur og skriv gerne,
hvilken printer du bruger.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 24-01-02 14:19

Jamen....

Jeg har forsøgt at oprette diverse nyhedskontoer og oprettelsen går også fint, men når jeg så vil hente nyhederne får jeg fejlmeddelelsen:

502 Permission Denied - You are not allowed to connect to this newsserver! (Typhoon v1.2.2)

Konfiguration:
Konto: nyheder.get2net.dk
Server: nyheder.get2net.dk
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): 0
Fejlnummer: 502
Programkode: 800ccca0

Jeg har prøvet både med og uden adgangskode og resutatet er det samme.
Når jeg har prøvet med andre nyhedsgrupper så som dk.velkommen kan den ikke finde serveren. Hvad gør jeg galt???

Rikke

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 24-01-02 14:32

Hej
I Outlook-hjælp står følgende:
Sådan udskrives en meddelelse
Du kan udskrive en meddelelse, der vises i indholdsruden, eller en meddelelse, der er åbnet i et separat vindue.
Klik på Udskriv i menuen Filer, og marker de indstillinger, du vil bruge.
Det må være dine printerindstillinger du rette på.

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : Lgj

Modtaget 25 point
Dato : 24-01-02 15:40

Gå ind på www.microsoft.dk. Der kan du læse alt om Outlook Express

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 25-01-02 06:52

Til dit første spørgsmål om layout så har OE5 ingen mulighed for at vise udskrift som for eksempel IE har, jeg prøver at opgradere til OE 6, ved ikke om det hjælper. Kan du oplyse mig om hvilken printer du bruger.
Husk hvis du skal oprette nyhedsgrupper at angive din udbyders adresse, hos mig news.wanadoo.dk. Du kan nemlig kun få dem over din egen provider. Da får du så en liste over ca 60.000 nyhedsgrupper og det tar tid. De ligger for øvrigt på din server og belaster ikke din computer.

Kommentar
Fra : rcn

Dato : 25-01-02 09:39

Nu er der kontakt til nyhedsgrupperne! Havde ikke været opmærksom på at vi har fået ADSL og dermed en anden udbyder.

Vi er to, der deles om en printer HP inkjet cp1700 via et lokalt netværk, og det underlige er, at fra den ene maskine er layoutet fint, mens det fra den anden maskine ser ud som beskrevet.
Den ene outlook er version 5.50.4807.1700, og den anden (den med problemet) er 5.50.4522.1200.
Problemet har "altid" været der, på den vis, at der ingen margen har været. Nu hvor vi har skiftet printer, er det forværret, ved at teksten går uden for det skrivebare felt, så alle de yderste bogstaver forsvinder.